rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: daCosa
« : 16.10.2017 kello on 17:47 »

Voiko veivaamalla kiristää ts hiukan nostaa autoa vaikkei olekaan siihen tarkoitettu.
Oman kokemukseni mukaan pitää olla kireällä jottei "keinu".  Lisäksi ensin etupäähän kiinteät tuet joihin "pituuskallistus" nojaa.   Sitten ei heilu.  Kiinteinä tukina käytin ns turvaksi tarkoitettuja ettei auto tipahda esim. kun ryömii auton alle.

Pultista kääntämällä tulee ne viimeiset sentit. Tuo etutuki on huomion arvoinen juttu. En olisi tajunnutkaan. Kiitos vinkistä.
Kirjoittanut: Hauho
« : 16.10.2017 kello on 16:13 »

Voiko veivaamalla kiristää ts hiukan nostaa autoa vaikkei olekaan siihen tarkoitettu.
Oman kokemukseni mukaan pitää olla kireällä jottei "keinu".  Lisäksi ensin etupäähän kiinteät tuet joihin "pituuskallistus" nojaa.   Sitten ei heilu.  Kiinteinä tukina käytin ns turvaksi tarkoitettuja ettei auto tipahda esim. kun ryömii auton alle.
Kirjoittanut: daCosa
« : 16.10.2017 kello on 11:38 »

Nyt on herkistetty ja toiminta todettu. Harmaa on vapautuskahva pituuden säädölle. Vaakatasosta pystyasentoon tuki liikkuu käsivoimin. Pultti kiristää/löystää tuen kuljetusasennossa.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 16.10.2017 kello on 07:48 »

Voitele ensin nuo nivelet ja akselit, kara myös. Liikkuu paremmin.
Kirjoittanut: daCosa
« : 15.10.2017 kello on 23:35 »

Ahaa, eli tuo harmaa olisikin ns. varmistin. 19" on tuo koko, joten huomenna koitan availla systeemin alas.
Kirjoittanut: Hauho
« : 15.10.2017 kello on 20:15 »

Arvaus tuosta mallista:
Harmaana oleva osa lienee lukituslaite, jottei tukiosa tipu kesken matkan ala-asentoon.  Sitä pultinpäästä pyörittäen pitäisi jalan laskeutua ensin alas kohtisuoraan ja sen jälkeen jalan sisällä oleva toinen jalka työntyy maata vasten?  Jossain pitäisi olla pultin osaan varrellinen avain.  Jollei ole niin akkuporakone + jatko + sopiva mutteriin sopiva osa.
Kirjoittanut: daCosa
« : 15.10.2017 kello on 20:00 »

2008 Transit Hobbyssa olikin jo nurkkatuet valmiina. Eivät ole alkuperäiset, ainakaan käyttöohjeissa ei ole samanlaisia.

Kysymys kuuluu, että miten nuo saa alas? Siinä on selkeä liipaisin, mutta miten sitä pitää käyttää, jotta saisi tuet vapautettua.