rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Catiska
« : 24.09.2017 kello on 17:19 »

Toissa kesänä viimeiksi. Seuraavaa kertaa en ole pohtinut, varmaan vuoden parin päästä.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Kirjoittanut: timo.kantola.9
« : 23.09.2017 kello on 20:45 »

Kuinkas usein ootte vaihtanut laatikon öljyt sprintshiftiin?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kirjoittanut: Catiska
« : 22.09.2017 kello on 22:24 »

Ihan miten vain. Mielestäni tuo sinun pointtisi ei todista että parkkeeraminen olisi syyllinen asiaan. Kyllä sen vauhtipyörän kestoon vaikuttaa moni muukin asia. 
Mutta jos jousien kanssa haluaa pelata varmanpäälle niin tunkkaa auton auton ilmaan, löysää venttiilijouset moottorista jne. Ne on vielä pahemmin pänningissä seisonnan aikana.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Kirjoittanut: kimi
« : 22.09.2017 kello on 14:18 »

Vaikutus on kyllä aika minimaalinen...

Kaikki on suhteellista. Jos esim vakioparkkipaikka viettää ja auto jätetään aina pelkän vaihteen varaan niin tuo jo vaikuttaa. Kaksoismassapyörät yleensä löystyvät ennen kytkinlevyn loppumista niin hiukan tuo tasoittaa. Toisaalta saa jotkut kytkimen poltettua nopeastikin.
Kirjoittanut: Catiska
« : 22.09.2017 kello on 14:10 »

Vaikutus on kyllä aika minimaalinen...
Kirjoittanut: kimi
« : 22.09.2017 kello on 12:54 »

Tuon tapaista. Esim loivaan mäkeen kun jättää auton ilman käsijarrua kaksoismassapyörään kohdistuu laatikon kautta vetoa joka osaltaan vaikuttaa pyörän kestoon.
Kirjoittanut: SFC52815
« : 22.09.2017 kello on 07:54 »

Jos auto on kaksoismassapyörääl ä (onko nuo robotit?) ei kannata jättää parkkiin vaihdetta vasten, venyttää kaksoismassapyörän jousia turhaan

Yleensä jätänkin pidemmäksi aikaa tasamaalle ja auto sammuksiin kun auto ei enää liiku vapaasti, eli ei jää "hammasta" vasten parkkiin. Ilmeisesti tätä tarkoitit ?

TERO
Kirjoittanut: kimi
« : 21.09.2017 kello on 22:58 »

Mitäpä väliä sillä on? Manuaalissa on aika sama onko vaihde vapaalla vai päällä kun se on parkissa. Tärkeämpää että öljyt on sen verta hyvässä kunnossa ettei kondenssivettä ole joukossa, etenkään vapaassa muodossa.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Jos auto on kaksoismassapyörääl ä (onko nuo robotit?) ei kannata jättää parkkiin vaihdetta vasten, venyttää kaksoismassapyörän jousia turhaan
Kirjoittanut: Catiska
« : 21.09.2017 kello on 13:42 »

Mitäpä väliä sillä on? Manuaalissa on aika sama onko vaihde vapaalla vai päällä kun se on parkissa. Tärkeämpää että öljyt on sen verta hyvässä kunnossa ettei kondenssivettä ole joukossa, etenkään vapaassa muodossa.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Kirjoittanut: SFC52815
« : 21.09.2017 kello on 07:27 »

Jatketaan tähän samaan ketjuun vielä toinen kysymys Sprinshiftistä:

Jos nyt auto ei mene syksyllä kaupaksi, niin se jää noin kuukauden päästä parkkipaikalle seisomaan kevääseen saakka. Kysymys kuuluukin, onko väliä jättääkö vaihteen A:lle vai olisiko hyvä jättää se talveksi vapaalle ?

TERO