rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: "Masi"
« : 23.09.2017 kello on 16:41 »

Tanskassahan on jo tavara-autoille + 3500 kg ympäristö vyöhykkeitä joille tarvitaan tarra, noin 50 €.
Ja muualla manner euroopassahan on jo vaikka kuinka paljon maksuja ja erilaisia saastevyöhykkeitä.
Ja kummasti matkailuvälineitä kulkee. Oma arvaus on ettei paljon vaikuta niiden ihmisten kulkemiseen
jotka ovat siellä tähänkin asti kulkeneet.
Kirjoittanut: Mjerica
« : 23.09.2017 kello on 16:25 »

Kävin alunperin vaan katsomassa olisiko tuossa viitatussa
Berlingsken artikkelissa kerrottu mitään siitä tulisiko tuo
koskemaan kulkineita. No, vain autot siinä mainittiin. Ja
siltäkin osin paljon olisi vielä epäselvää.

Vaan sitäkin mielenkiintoisemmak si osoittautui lukijoiden
kommentit (9kpl tuolla hetkellä).

  Dansk Folkeparti (ja hallitus) sai jokseenkin yksimielisen
tuomion populistisesta ja lyhytnäköisestä politiikastaan.
Jos nyt noin muutamasta kommentista mitään voisi päätellä
niin eivät Tanskalaiset aivan tyhmiä olisi.
Kirjoittanut: Jeppe
« : 23.09.2017 kello on 08:27 »

Laivayhtiöt varmaan hierovat moisesta päätöksestä käsiään yhteen.
Varmasti lisää liikennettä suoraan Ruotsin ja Saksan välille. Taitaa kalahtaa tasapäille omaan nilkkaan.
Kirjoittanut: pamaus
« : 22.09.2017 kello on 21:51 »

Valtavasti siellä Tanskan teillä meni viime kesänä ei tanskalaisia rekkoja ja aika monelle Tanska on kyllä läpiajomaa, joten en ihmettele, että tietulleja kaavaillaan.
Kirjoittanut: Aakku
« : 22.09.2017 kello on 21:40 »

Tulisiko paljon kalliimmaksi mennä suoraan Ruotsista Saksaan...?

Itse varmaan kulkisin jatkossa Idän kautta. Tuo Ruotsin väli ei kuitenkaan oikein nappaa.
Kirjoittanut: Hauho
« : 22.09.2017 kello on 18:11 »

Tanska kokee olevansa eräs portti pohjoiseen ja etelään menijöille.  Siksi he rahastavat maantieteellisestä asemastaan.  Tienkäytön veloituksen ymmärtää mutta jos ei tee juurikaan mitään esim. pakolaisuuden siirtymissä on rajoilla perittävät maksut epäkorrekteja silloin kun on kyse kiinteästä rajanylitysmaksusta .
Tiemaksuun on oltava perusteet esim. ajo-oikeutena jollekin välille.
Kirjoittanut: smy
« : 22.09.2017 kello on 17:41 »

^
Jos matka keskiseen Eurooppaan, niin tuskin tuo muutaman euron kustannus mieltä muuttaa? Ei se nyt kokonaiskustannuksi ssa maltaita lisää?

Näitä kulueriä vaan kertyy. Ajoin Tanskan läpi kesällä niin se oli yli 150e kahdelta sillalta.
Jos oikein arvaa niin 50e olisi lisähinta tiemaksuista.
Tuolla rahalla on 2 yötä campingissä. Tai ostaa 40l dieseliä.
Kirjoittanut: Stara
« : 22.09.2017 kello on 17:32 »


^

Jos matka keskiseen Eurooppaan, niin tuskin tuo muutaman euron kustannus mieltä muuttaa? Ei se nyt kokonaiskustannuksi ssa maltaita lisää?
Kirjoittanut: smy
« : 22.09.2017 kello on 17:19 »

Jaha, niinkuin Tanskaan meno ei muutenkin olisi kallista siltamaksuineen: No, onneksi ei sinne ole pakko mennä.  :-[
http://www.talouselama.fi/uutiset/tanska-aikoo-asettaa-tiemaksut-ulkomaalaisille-me-saamme-parempia-autoja-ulkomaalaiset-maksavat-6678465