rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: 88k5
« : 29.08.2017 kello on 20:34 »

 ;D
uusi auto - uudet viat  :D Kyllä niitä tänne mahtuu  8)
Kirjoittanut: ekoja
« : 29.08.2017 kello on 17:35 »

vähän venähti, mutta vika oli jääkaapin pohjalla olleessa liitinrimassa. Kontaktihäriö. Tämä selvisi kun vietiin myyjäliikkeeseen huoltoon. Samalla vaihtui koko auto :)
Kirjoittanut: hapero
« : 14.07.2017 kello on 11:05 »

Ei kerro tarkemmin viasta. Piirilevyllä on oskillaattori joka vain vilkuttaa lediä, kun liekkiä ei ole tunnistettu.
Kirjoittanut: 88k5
« : 14.07.2017 kello on 10:41 »

^
Se eikait kummemmin kerro viasta (eri vilkkukoodein esim.) vaan ainoastaan "ei pala" - esim. kaasun loppuminen saa aikaan vilkunnan ilman mitään vikaa.. samoin kaasuventtiilin virtapiirikatkos, boxivika tai 8-pinnin hapettuma tuotti saman. Varsinaninen vika pitää osata ettiä
Kirjoittanut: hapero
« : 14.07.2017 kello on 09:58 »

Ohjauspaneelin piirilevyllä tehdään 1,5 voltin käyttöjännite boxille. Paluutietona boxilta on liekintunnistus. Se lopettaa ledin vilkkunnaan, jos kaikki on ok.
Kirjoittanut: 88k5
« : 14.07.2017 kello on 08:41 »

Tuon 8nap liittimen lisäksi kannattaa kattoa myös kaasuventtiilin liittimet. Mulla ne olivat meltaantuneet löysäksi etteivät virtaa jaksaneet kuljettaa. Tuo itse boxikin on voinut tulla tiensä päähän. Etelä-saksassa tuokin tuli koettua..
Kirjoittanut: lahelju
« : 14.07.2017 kello on 07:51 »

8501:ssä vastaavan vian aiheutti piirikortti. Kokeile nollata nykyinen kortti katkaisemalla virrat kokonaan hetkeksi (akun napa irti)
Kirjoittanut: ekoja
« : 13.07.2017 kello on 23:59 »

Kaasua ei tule, tarkistettu on. Siinä on automaattisytytys, piezon ääntä ei kuulu. Kuvannäköinen rasia siellä saattaa peltikotelon alla olla. Muutama johto sinne menee. Täytyy huomenna räplätä.
Kirjoittanut: hapero
« : 13.07.2017 kello on 21:58 »

Tarkista p810 yksikön 8 napainen liitin, se voi olla hapettunut.  Tuohan hoitaa koko kaasu syteemin ohjauksen.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 13.07.2017 kello on 21:47 »

Auton kaasusulku on auki. Olen pähkäillyt asian näin: Piezossa on joku vika ja sama vika estää kaasun ulostulon (liekkivahtiin liittyvä?). Onko parempia ideoita?

Piezo ei vahdi kaasua. Elektroniikka sensijaan voi, en minä tiedä, vahtia piezoa ja jos se on vaikka oikosulussa ei kaasuventtiili aukea.
Vai onko kaappi sellainen, että joudut painamaan liekkivahtia, kunnes poltin jää päälle?
Tarkistitko, että kaasua todella tulee?
Ritilä pois, kaverin korva kiinni polttimeen ja sitten kaappi päälle.

Siis, kerro lisää.