rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: seppoko
« : 7.08.2017 kello on 18:58 »

Max kokonaismassa on 4t, ja siitä tulee ne akselimassat.

Siitähän ne akselimassat tulee. Mutta miten se jakautuu akseleille. Mulla, muistaakseni , Haimerissa oli taka-akseli 2250. Kaikissa(?) Fiateissani vastaava on ollut ja on 2000kg. Huomattava ero Transun hyväksi. Kun vielä muistetaan, että lähes kaikki paino, mitä autoon lastataan, vaikuttaa nimenomaan taka-akseliin enemmän tai vähemmän.
Kirjoittanut: hemppat
« : 7.08.2017 kello on 17:19 »

Meillä on ollut käytössä Omnistor hissiteline ja vaikea keksiä kätevämpää ja parempaa.
Pyörät on siihen helppo alhaalla asettaa ja siellä ylhäällä ne ei edes kuraannu joten jätimme suojan kokonaan pois.
Lisäksi pitkäkyntisten on ne aika vaikea sieltä nyysiä. varsinkin jos telineen lukitsee
Hifistelijälle telinettä saa myös sähkökäyttöisenä jos veivaaminen ei innosta.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 7.08.2017 kello on 17:15 »

Massan kanssa voi olla heikoilla, mutta tässä lie hyvä puoli siitä, että koppi on tehty Transitin alustalle. Takatalliosuus siinä vain jatkona.

Max kokonaismassa on 4t, ja siitä tulee ne akselimassat.
Jatko lienee Sawikon tekemä ja siinä on normi kiinnitysreiät.
Kirjoittanut: Alan
« : 7.08.2017 kello on 17:11 »

Tulee tuolla Cate:n palikoillakin hintaa toistatonnia; ite rauta, pohjalevy ja pp-tellinki ja jostain loihdittava adapteri Hymerin runkoon, koska tuskin käy transu-adapteri https://www.reimo.com/fi/E2513-cate_adapter_ford_transit/
..muuten kävisi vetokoukkukin.

Tuolta Linnepeltä löytyy 4pp versio (150kg) https://www.reimo.com/fi/466493DTL-linnepe_motoradtr_ger_findus_4_0/
..vaan tulee sillekin hintaa kun vielä runkopalkit joutu lisäksi hommaamaan, tai löytyykö edes.
Lisäkysymys, riittääkö taka-akselimassa. Tuolla on laskentakaava http://www.linnepe.eu/wp-content/uploads/Lastentraeger.pdf

Massan kanssa voi olla heikoilla, mutta tässä lie hyvä puoli siitä, että koppi on tehty Transitin alustalle. Takatalliosuus siinä vain jatkona.

Samoin mulla on Goldschmitt -lisäjouset olemassa, joten käytännön kantavuuteen ei kaadu, enintään ratsiaan.

Rupianpa tutkimaan linkkejä. Maksaa varmasti, vaan autonvaihto mun suunnitelmalla maksaa aika paljon enemmän (silloin sopisi raskaammat pyörät takatalliin ja massoista ei tarvisi murehtia). Sekin vaihtoehto pitänee mielessä pitää.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 7.08.2017 kello on 17:06 »

Tuolta Linnepeltä löytyy 4pp versio (150kg) https://www.reimo.com/fi/466493DTL-linnepe_motoradtr_ger_findus_4_0/
..vaan tulee sillekin hintaa kun vielä runkopalkit joutu lisäksi hommaamaan, tai löytyykö edes.

Sopinee sinne vakioreikiin, kuten Linnepen koukkukin...?

Lainaus
Der Familienträger mit Platz für 4 Räder/E-Bikes. Dank hoher Zuladung lassen sich E-Bikes problemlos transportieren. Leichtes Beladen durch niedrige Bauhöhe. Geringes Gewicht: nur 30 kg. Ausladung: 710 mm. Mit Haltebügel und Befestigungsmateria l für 4 Fahrräder. Mit EG-Typengenehmigung - keine Eintragung in die Fahrzeugpapiere notwendig. Geeignet für alle gängigen Reisemobile mit tragfähiger Rahmenverlängerung und/oder ALKO Chassis.
Kirjoittanut: 88k5
« : 7.08.2017 kello on 15:34 »

Tulee tuolla Cate:n palikoillakin hintaa toistatonnia; ite rauta, pohjalevy ja pp-tellinki ja jostain loihdittava adapteri Hymerin runkoon, koska tuskin käy transu-adapteri https://www.reimo.com/fi/E2513-cate_adapter_ford_transit/
..muuten kävisi vetokoukkukin.

Tuolta Linnepeltä löytyy 4pp versio (150kg) https://www.reimo.com/fi/466493DTL-linnepe_motoradtr_ger_findus_4_0/
..vaan tulee sillekin hintaa kun vielä runkopalkit joutu lisäksi hommaamaan, tai löytyykö edes.
Lisäkysymys, riittääkö taka-akselimassa. Tuolla on laskentakaava http://www.linnepe.eu/wp-content/uploads/Lastentraeger.pdf
Kirjoittanut: Aakku
« : 7.08.2017 kello on 15:10 »

Kirjoittanut: HiTec
« : 7.08.2017 kello on 14:53 »

Tuota(kaan) tietoa en saa linkistä ulos.  :o

"Rek.kilvessähän" se selkeästi lukee ;D

Kirjoittanut: Alan
« : 7.08.2017 kello on 14:47 »

Tuota(kaan) tietoa en saa linkistä ulos.  :o

En myöskään löytänyt Reimon tarjonnasta 4 pyörälle tarkoitettua.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 7.08.2017 kello on 14:43 »

Niukasti tietoa tuossa... vaan jotain sen kaltaista.
Paras olisi, jos samaa voisi käyttää mopotelineenäkin.

Eiköhän se 250kg riitä...