rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Reppu ja Reissu
« : 6.07.2017 kello on 23:23 »

Mulla  oli -94 peugeot ja 98 Fiat ja nyt 01 fiat. Kaikissa oli tuo puhaltimien sulakepesä sulanut. Laiton niille erillisen 30A  maxi pesän ja NYT TOIMII eikä lämpene. Pesän otin johdotuksella kojetaulun alle, juotin oikein jatkokset kutistemuovi suojauksin.  Em autoissa on moottorin puhaltimet sekä sisä puhallin saman sulakkeen takana.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 15.05.2017 kello on 20:57 »

Nuo tulokset sain kun mittasin omasta autosta.
Esim. Webastossa itse lämmitin ei ole ongelma akulle, vaan auton puhallin.
Webastolla kannattaakin lämmittää ilman sisäpuhallusta jos ajaa vain pätkäajoa.

Juu, juu...
Pitääköhän tässä nyt lähteä mittaamaan?
Muistelen että alle 10A olisi jäänyt Ransussa.
Kirjoittanut: mjh48
« : 15.05.2017 kello on 19:27 »

Tuntuu uskomattomalta!   :o :o :o

Nuo tulokset sain kun mittasin omasta autosta.

Aikoinaan kaverilla oli Fiat Tempra ja minulla Tipo. Tempra poltti sulakkeen kun pisti täysille, mutta kun testattiin ristiin, ei vanhan Tipon tuuletin polttanutkaan Temprassa sulaketta, eikä uudemman Tempran tuuletin polttanut Tipossa joten vaihdettiin puhaltimet.

Esim. Webastossa itse lämmitin ei ole ongelma akulle, vaan auton puhallin.
Webastolla kannattaakin lämmittää ilman sisäpuhallusta jos ajaa vain pätkäajoa.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 15.05.2017 kello on 18:49 »

Aika paljon se tuuletin raapii virtaa

Tuntuu uskomattomalta!   :o :o :o
Kirjoittanut: mjh48
« : 15.05.2017 kello on 16:53 »

Eihän mikään puhallin vie tuollaisia virtoja!   :o
Oisko siellä muutakin häikkää?

Aika paljon se tuuletin raapii virtaa


Kirjoittanut: Reppu ja Reissu
« : 15.05.2017 kello on 16:09 »

Ei tuosta sulakkeesta sen enempää. Siellä on todellakin jo tehtaalta liian pienet kontaktit ja siten kuumennellut pesän. Edelleisessä Peugetisssa oli sama juttu. Tuon sulakkeen takan on ilmeisesti myös moottorin puhaltimet ( Ainakoin Peugeotissa) siitä johtuen suuret virrat.
Kirjoittanut: Catiska
« : 15.05.2017 kello on 14:55 »

Eiköhän siellä ole huono kontakti ja siksi kuumentaa sulakepesää julmetusti.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Kirjoittanut: tsahkali
« : 15.05.2017 kello on 14:51 »

Tuo puhaltimen 30A sulake ei näköjään ao malleissa kesta vaan sulattaa kiinteän pesän minulla on sulatellut jo korvaavaakin pesää.

Eihän mikään puhallin vie tuollaisia virtoja!   :o
Oisko siellä muutakin häikkää?
Kirjoittanut: Reppu ja Reissu
« : 15.05.2017 kello on 13:12 »

Hupsista !
Puhallin ei aina käynnisty kun laittaa virrat päälle. Vebastolla käynnistyy ja nopeudet toimii. Haiskahtaa ohjauspuolen vialta. Puhaltimen 30A releelle tuleva ohjaus on viety Webaston piiriin. Mutta mistä kiertää virtalukon suora ohjaus em releelle. Sieltä ilmeiseti pätkii. Vitalukon ohjauksen voin tarkistaa pyyhkijöiden toiminnalsa, kun lähtee samasta pisteestä. Hankala etsiä vikaa, kun nyt taas toimii. Webastossa on ilmeiseti lämpenemistä odottava viive ennekuin puhllin käynnistyy
Onko kamuille tullut eteen em ongelmaa?
Tuo puhaltimen 30A sulake ei näköjään ao malleissa kesta vaan sulattaa kiinteän pesän minulla on sulatellut jo korvaavaakin pesää.