rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: päristelijä
« : 21.06.2017 kello on 09:21 »

Nonii nyt sain toisen vaihdettua parituntia meni aikaa. Sängyn ollessa alaasennossa vaihdoin jousen. Ite tein kierretangosta semmosen puristimen :)
Kirjoittanut: Ossi66
« : 9.06.2017 kello on 22:22 »

Niimpä aikas jytyt on kaasujouset :)

Ei noita tosiaan löydy autovaraosista  :)
Kirjoittanut: päristelijä
« : 9.06.2017 kello on 22:07 »

Niimpä aikas jytyt on kaasujouset :)
Kirjoittanut: Ossi66
« : 9.06.2017 kello on 20:55 »

Sen verran olen tutkinut et alaasennossa kaasujouset lyhimmillään ja yläaasennossa niihin ei pääsekäsiksi. Eli ne pitäs puristaa kasaan ja pistää paikoilleen helpommin sanottu ku tehty alkuperäiset on 2200N ja uudet korvaavat 1850N ja nekin original

No eihän noita saa kasaan millään, jos tarvitaan 220/185 kiloa voimaa. :o
Kirjoittanut: K.E.V
« : 9.06.2017 kello on 20:01 »

Off-Topic:
Onneksi on jousimekanismi jouset  ::) ei kai hajoa.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 9.06.2017 kello on 19:54 »

Siis on ylhäälä pisimmillään?
Toki, niin se varmaan käykin helpommin, riippuu tosin mekanismista.

Mutta kasaanhan ne on puristettava, enemmän tai vähemmän ja mieluummin lukittava, silloin asennus onnistuu.
Kirjoittanut: "Masi"
« : 9.06.2017 kello on 17:19 »

Luulis, että alhaalla ne on pisimmillään?
Sitten pitää olla pätkä 'yleisvaraosaa', eli rautalankaa, jolla saa surrattua jousen sopivan mittaiseksi.
Sen jälkeen vaihto onkin helppoa.  (tai ainakin helpompaa)
Niinhän sitä äkkipoika luulisi ;)
 Tunnin katsoi vierestä ja läksin pois kun arvasin ettei valmista tule hetkessä ;)
Kirjoittanut: päristelijä
« : 9.06.2017 kello on 16:19 »

Sen verran olen tutkinut et alaasennossa kaasujouset lyhimmillään ja yläaasennossa niihin ei pääsekäsiksi. Eli ne pitäs puristaa kasaan ja pistää paikoilleen helpommin sanottu ku tehty alkuperäiset on 2200N ja uudet korvaavat 1850N ja nekin original
Kirjoittanut: tsahkali
« : 9.06.2017 kello on 15:58 »

Omaan intekroituun vaihtoivat joskus takuuseen. Päivän turasivat, kun ovat melko voimakkaat.
Eli kannattaa selvittää ainakin vaihdetaanko ylä vai ala asennossa.

Luulis, että alhaalla ne on pisimmillään?
Sitten pitää olla pätkä 'yleisvaraosaa', eli rautalankaa, jolla saa surrattua jousen sopivan mittaiseksi.
Sen jälkeen vaihto onkin helppoa.  (tai ainakin helpompaa)
Kirjoittanut: Ossi66
« : 9.06.2017 kello on 14:08 »

Omaan intekroituun vaihtoivat joskus takuuseen. Päivän turasivat, kun ovat melko voimakkaat.
Eli kannattaa selvittää ainakin vaihdetaanko ylä vai ala asennossa.

Joo. Siinä meinasi muutama hikipisara irrota kun niitä omiakin väänsi paikoilleen kesähelteellä vaunun sängynalla.
Joku 350-400N voimaa vastassa ja ergonomia niin perseellään kun voi kuvitella  ;D