rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Hutikuti
« : 17.06.2017 kello on 09:58 »

Sinne se sopii  Thumb Ainakin perävälityksiä on olemassa erilaisia
Sinne se sopi :). Nyt on vanhuksessa alle 100 tuh. ajettu vaihdelaatikko ja 130 tuh. ajettu moottori. Tuo moottorihan vaihdettiin viime kesänä. Laitettiin samalla uusi Valeon kytkin asetelma. Kytkinpoljinkin on nyt ohjeen mukaisesti samalla korkeudella kuin jarrupoljin. Ainakin muutaman kilometrin koeajolenkillä pelasi vaihteet ja kytkin ihan hyvin. Nyt tarjotaan katsastukseen.
Kirjoittanut: Hutikuti
« : 14.05.2017 kello on 11:23 »

Kiitti infosta Jamppa Thumb
Kirjoittanut: jamppa508
« : 13.05.2017 kello on 23:03 »

Olet siis Jamppa sitä mieltä että tuo turbottoman koneen laatikko kävisi suoraan tuohon minun TD Ducatoon ja tuolla entisellä startilla. Tiedätkö ovatko välitykset myös samat?
Sinne se sopii  Thumb Ainakin perävälityksiä on olemassa erilaisia
Kirjoittanut: Hutikuti
« : 13.05.2017 kello on 22:33 »

Ei tule kun ottaa vanhasta koneesta startin  ;) Turbottomassa ja ilman ohjaustehostinta olevassa mallissa on alkujaan se iso Marellin startti joka ei sovi tehostajalla olevaan malliin, mutta toisin päin sopii
Olet siis Jamppa sitä mieltä että tuo turbottoman koneen laatikko kävisi suoraan tuohon minun TD Ducatoon ja tuolla entisellä startilla. Tiedätkö ovatko välitykset myös samat?
Kirjoittanut: jamppa508
« : 12.05.2017 kello on 21:28 »

Startin kanssa taitaa tulla ongelmia
Ei tule kun ottaa vanhasta koneesta startin  ;) Turbottomassa ja ilman ohjaustehostinta olevassa mallissa on alkujaan se iso Marellin startti joka ei sovi tehostajalla olevaan malliin, mutta toisin päin sopii
Kirjoittanut: vinkkeli8
« : 12.05.2017 kello on 21:15 »

Startin kanssa taitaa tulla ongelmia ( muistaakseni...) vetoakselit sattuu jos alusta esim.14. 18 maxi alustan booritus pyörännavalla on eri, muuten samat akselit............
Kirjoittanut: Hutikuti
« : 12.05.2017 kello on 20:36 »

Nyt olisi laatikko tiedossa n. 100 tuhatta ajetusta Hymermobiilista joka käyttöönotettu 7kk 1992.
Kyseessä Suomi auto mutta tuossa on moottori 2.5 D  (8144.67) eli ilman turboa.
Kysymys kuuluukin / käykö tuon vaihteisto suoraan tuohon minun  4.91 käyttöön otetun 2.5 TD (8140.27) moottoriin?
Miten vetoakselien käyminen tuosta integroidusta tähän alkovimalliin? Ovatko alustat kuitenkin samat?
Kirjoittanut: tsahkali
« : 12.05.2017 kello on 18:33 »

Viitosen olisi saanut pois päältä vääntämällä vaihteiston valitsintankoa ruuvinreijästä vaikka lyhyellä ruuvimeisselillä.

Lotossakin saa täysosuman, jos vaan merkkaa kuponkiin oikeat numerot!
Tuosta selityksestä ei edes saa selvää, mitä olisi pitänyt tehdä, saati että sen olisi osannut....
Kirjoittanut: MM
« : 12.05.2017 kello on 11:30 »

Tapahtuman kulku alkaa olla selvillä kuten lentoturmatutkinta -ohjelmassa. Aloittajan puolesta tietysti harmittaa, ettei hän heti kun huomasi vaihdekepin tehottomuuden tarkistanut asiaa konepellin alta. Viitosen olisi saanut pois päältä vääntämällä vaihteiston valitsintankoa ruuvinreijästä vaikka lyhyellä ruuvimeisselillä. Aloituksessa sanotaan, että rilinä alkoi kuulua vasta aivan loppumatkasta, mikä viittaa, että osat putosivat vasta silloin, joten pahempi vika olisi ollut vältettävissä.  Reikä vaikuttaa kuvan perusteella olevan kutakuinkin vaihteiston öljypinnan normaalitsolla, joten aivan kuiva laatikko ei ole ollut eikä kovin pitkää matkaa, mutta valualumiinikokkare et ovat ilmeisesti painuneet vauriosta laatikon sisään.  Alumiini ei välttämättä teräsrattaille aiheuta vaurioita.
Paljonhan tästä on meille muillekin opittavaa.  Vaihdekepin alapään pulttia on yleensä kiristelty kepin ylettömän heilumisen takia, mutta tällainen mahdollisuus on uutta.
Kirjoittanut: Hutikuti
« : 11.05.2017 kello on 20:37 »

Kiitos linkistä ja tsemppiäkin tarvitaan ^-^