Kirjoittanut: Hauho
« : 22.05.2017 kello on 10:34 »Olen ollut vastuussa ko asioiden kanssa mm. keskusliikkeessä eri tavara-aloilla ja joutunut tuhansien asiallisten ja epäasiallisten reklamaatioiden selvittäjäksi. Yritätkö minunkin työnantajani saada epäluotettavaksi? Kokemuksillani voin kertoa niitä asioita joita olen julkituonut. Miksi kysyt, epäiletkö asiantuntemustani mm. ko asioissa?
Jos asia on pikkuasia sinulle, miksi tuot sen näin näkyvästi jatkuvasti esille? Mietipä kokonaisuutta uudelleen olisitko epäonnistunut reklamaation teossa. Ilman ulkopuolisen kuulemista ko keskusteluissa on huono sanoa että vain toinen olisi oikeassa.
Joskus kannattaa hoitaa epäasiallisesti käyttäytyvä asiakaskin tyytyväiseksi vaikka ikävä tunne syntyykin.
Tuollainen tapauskin on kahden henkilön kohtaaminen ja joskus voi ajatusmaailmat pahastikin poiketa jos toinen käyttäytyy sopimattomasti jo reklamaatiota tehdessä.
Vaikea uskoa että myyjä ei hyväksy esim. valokuvaa selvästä viasta, varmaan jotain muuta on taustalla, ei yrityksen kannata muutaman satasen asiasta riidellä.
En halua jatkaa enempää jätän asian oman- ja oikeudentuntosi varaan, muistuttaen että aika pienestä asiasta haluat mustata yritystä.
Jos asia on pikkuasia sinulle, miksi tuot sen näin näkyvästi jatkuvasti esille? Mietipä kokonaisuutta uudelleen olisitko epäonnistunut reklamaation teossa. Ilman ulkopuolisen kuulemista ko keskusteluissa on huono sanoa että vain toinen olisi oikeassa.
Joskus kannattaa hoitaa epäasiallisesti käyttäytyvä asiakaskin tyytyväiseksi vaikka ikävä tunne syntyykin.
Tuollainen tapauskin on kahden henkilön kohtaaminen ja joskus voi ajatusmaailmat pahastikin poiketa jos toinen käyttäytyy sopimattomasti jo reklamaatiota tehdessä.
Vaikea uskoa että myyjä ei hyväksy esim. valokuvaa selvästä viasta, varmaan jotain muuta on taustalla, ei yrityksen kannata muutaman satasen asiasta riidellä.
En halua jatkaa enempää jätän asian oman- ja oikeudentuntosi varaan, muistuttaen että aika pienestä asiasta haluat mustata yritystä.