rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: ktako
« : 21.03.2017 kello on 21:14 »

Tässä on automaattiryyppy, käsikäyttömahdollis uus on siinä koneen kyljessä ja siitä olen kyllä käännellyt, ei vaikutusta
Arvailuksi sitten menee. Se voipi olla se säädinpurkki tukossa.
Kirjoittanut: RR
« : 21.03.2017 kello on 20:51 »

onkos sulla siinä " ryyppy" nappia jossain sisällä näyttöpanelin läheisyydessä. Ilman sitä ei tahdo lähteä agre tulille.

Tässä on automaattiryyppy, käsikäyttömahdollis uus on siinä koneen kyljessä ja siitä olen kyllä käännellyt, ei vaikutusta
Kirjoittanut: ktako
« : 21.03.2017 kello on 20:47 »

Jatkotutkimuksien jälkeen mangneettiventtiili n jälkeen on matalapaineinen paineensäädin. Eikö sellainen voisi jumia jos tuleva paine on liian kova?
onkos sulla siinä " ryyppy" nappia jossain sisällä näyttöpanelin läheisyydessä. Ilman sitä ei tahdo lähteä agre tulille.
Kirjoittanut: RR
« : 21.03.2017 kello on 18:02 »

Jatkotutkimuksien jälkeen mangneettiventtiili n jälkeen on matalapaineinen paineensäädin. Eikö sellainen voisi jumia jos tuleva paine on liian kova?
Kirjoittanut: K.E.V
« : 21.03.2017 kello on 17:43 »

Kyseleppä Paavo Rouskulta etunimi.sukunimi@kolumbus.fi
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 21.03.2017 kello on 17:14 »

En ole varma miten agrissa, mutta trukissa kaasu tulee nesteenä höyrystimeen.
Kirjoittanut: RR
« : 21.03.2017 kello on 16:22 »

Autossa on kiinteänä ollut kaasuagrekaatti, jo uutena laitettu. Ja auto on myyty uutena Saksaan. Amerikkalaisvalmist einen. Kaasu on ollut kiinteässä säiliössä.

Kaikki vanhat kaasut on purettu, ja vanhassa järjestelmässä oli 50 mbar säädin.

Uusi järjestelmä on rakennettu kokonaan uusista osista ja agren ohjekirjan mukaisesti agrelle on 500 mbar säädin.

Mitään tietoa siitä onko kaasuagre toiminut tuolla 50 mbar säätimellä ei ole, jotain muutoksia kaasupuolelle on tehty kun auto on tullut n. 10 vuotta sitten maahan, mutta kaasulaitteet on nähdäkseni olleet niitä 50 mbar laitteita.

Agre ei edes lupaa, paitsi kun suihkutin startti pilottia ilmansuodattimelle, käy suurinpiirtein sen aikaa kun pilottia on tarjolla, paitsi kerran käynnistyi ja kävi hetken. Moinen ei ole toistunut.

Kaasuntuloa ohjaa mangneettiventtiili, jonka jälkeen on jonkin sortin höyrystin tms. Kaasua ei ilmeisemmin tule ollenkaan kaasuttimelle asti. Mangneettiventtiili lle menee sähkö ja käämi on ehjä.

Onko palstalaisilla tietoa moisen värkin toimintaperiaatteis ta?

Jos kaasunpaineen pitäisi olla 50 mbaria eikö kaasua pitäisi tulla liikaa? Vai voiko jokin suojalaite estää liian suuren kaasumäärän virtauksen?

Vai onko jossain joku roska tms? Ja kuka noita korjaa, pitäisi olla pienkonekorjaamo nestekaasuluvilla.