Kirjoittanut: HiTec
« : 16.03.2017 kello on 09:16 »Jos yrität ajella nokkapelti auki, et pääse liian suuriin vauhteihin - se peltihän läpsähtää siitä tuulilasille kun vauhti kiihtyy
So?


Mutta jos nyt kuitenkin katsot tarkemmin, oli tuo "auki" kirjoitettu lainausmerkeissä = käytännössä siis moinen anturi käännetty uuteen asentoon s.e. konepelti ei enää päässyt painamaan sitä ja näin sähköisessä mielessä auto oli jatkuvasti konepelti auki, vaikka toki mekaanisesti se luonnollisesti kiinni olikin. Tuo kokeilu kuitenkin loppui lyhyeen, sillä muutos auton käytöksessä ei todellakaan ollut sinne parempaan päin. Ainut "hyöty" tuosta olikin että samalla tuo disabloi S/S-järjestelmän, mutta haittoihin nähden tuokin sen verran pieni että palasin nopeasti normaaliin anturin käyttöön



Off-Topic:
