rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Tume
« : 6.03.2017 kello on 17:09 »

Laita nyt kuitenkin joku väliaikainen paikka sen reiän päälle.
Auto meni marraskuussa ton hylkäyksen jälkeen sisälle talvisäilöön ja tarkoitus on ajaa se sieltä suoraan pajalle, eli ei se nyt väliaikaista paikkaa kaipaa.
Kirjoittanut: kimi
« : 3.03.2017 kello on 15:34 »

Laita nyt kuitenkin joku väliaikainen paikka sen reiän päälle.
Kirjoittanut: Tume
« : 3.03.2017 kello on 15:21 »

En ollut aiemmin mitään matkailuautoa katsastuksessa käyttänyt, joten en oikein voinut mitään vastaan sanoa ilman kokemusta. Vähän kyllä erikoiselta se toiminta vaikutti, eikä tainnut olla katsastusmiehelläkä än kokemusta vastaavavista vehkeistä. Pakko se on nyt kuntoon kuitenkin saada kun on kerran reikä siihen tehty. Toki tuon itse korjaisi, mutta pitäisi olla se paikka, jossa saisi rauhassa tehdä. Kokeilen tuota PR Caravania. Kiitoksia tässä vaiheessa vinkeistä kaikille!
Kirjoittanut: 88k5
« : 3.03.2017 kello on 11:16 »

Minä olisi sanonut vähän takaisin sille katsurille..  >:D

Sen muutaman millin vanerin ei ole tarkoitus kantaa yhtään mitään, vaan pitää eristeet sen kantavan lattian alla. Jos ei se pehmyt "lentovaneri" ole muulle liikentelle vaaraksi, ei hänen olisi pitänyt tuolleen koskeakkaan siihen - korkeintaan huomauttaa suullisesti, että "fyllit ovat vaarassa tippua tielle..". Jos se rautakangella on mennyt puhkomaan sitä mätäosoituksena, on hän samalla saattanut vahingoittaa eristettä ja siellä kulkevia johtoja tai putkia..
Kirjoittanut: tsahkali
« : 3.03.2017 kello on 10:41 »

Homma riippuu vähän vaurion sijainnista.
Periaatteessa esim: Sahaat lahon kohdan pois, rapsuttelet vähän eristettä pois, jotta saat ruuvattua saumaan vanerisoiron ja sitten ruuvaat uuden palan aukkoon. Sopivaa liimaa väliin ja lopuksi vanerin pintaan kotelosuojaa + ruostesuoja.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 3.03.2017 kello on 08:09 »

www.prcaravan.fi ammattitaitoinen, nopea ja edullinen paikka. Tuusulan Lahelassa.
Kirjoittanut: Tume
« : 3.03.2017 kello on 08:04 »

Katsastusmies oli sitä mieltä, että -82 Hymermobilin pohjalevy on yhdestä kohdasta liian pehmeä (ehkä 1mx1m alue), löi rautakangen siitä läpi. Onkohan miten iso homma uusia tuo koko vanerilevy? Onnistuuko alakautta vai pitääkö purkaa yläpuolelta koko lattia auki? Ongelmana on myös se kun ei ole mitään paikkaa, missä voisi itse tuota korjata, joten pakko viedä jonnekin korjattavaksi. Osaako joku suositella pientä pajaa täällä Uudellamaalla, joka tuollaisia hommia tekisi?