Kirjoittanut: tsahkali
« : 28.02.2017 kello on 10:31 »Tuo Mjo:n kuva kertoo kaiken, sen mukaan vaan kokeilet.
Kirjoittanut: tsahkali« : 28.02.2017 kello on 10:31 »Tuo Mjo:n kuva kertoo kaiken, sen mukaan vaan kokeilet.
Kirjoittanut: JanneJohan« : 27.02.2017 kello on 21:20 »Moi
Vanha aihe, mutta samaa ongelmaa. Voiko tuota sytytintä testata erikseen, kun vaikuttaisi että kaikki muutoin kunnossa. Latautuuko tuo yhdistämällä sytyttimen vierekkäiset (Musta ja punaruskea) liittimen johdot hetkeksi + sitten punaruskea johto varovasti sytyttimen erillisen sytytinkärkeen menevän liittimen lähelle -> kipinä ? Ei viittisi ostaa kokeeksi uutta, vaikka vika ilmeisemmin sytyttimessä. Onko kenellekkään tullut vastaan tuon sytyttimen sisäkalujen kytkentää ? Kirjoittanut: Rölli« : 9.06.2012 kello on 11:58 »Toi ruuvin kohalta on monasti huono kontakti.. ja toinen mikä on ollu monasti ni kipinä piuha hieraantunu puhki...
Kirjoittanut: mjo33400« : 9.06.2012 kello on 08:46 »Tästä saattaa olla apua.
Kirjoittanut: kenus« : 9.06.2012 kello on 06:47 »Ongelmana siis se ettei ilmeisesti 80 tai 90 luvulta oleva Trumatic kaasulämmitin käynnisty kuin satunnaisesti, ja silloinkin vain omalla pihalla, eikä tietenkään reissussa kun sitä oikeasti tarvitsisi. Kaasut kyllä tuntuu pelaavan, mutta sytytin ei tuntuisi lyovän kipinää. Vaihdoin siihen jo kahteen kertaan patterit, mutta silti ei tapahdu mitään. Kun painaa siitä kaasunsäätokahvasta jolla sytytin normaalisti pitäisi käynnistyä, kuuluu vain vaime naks, siitä kahvan juuresta, mutta sytytin ei sano mitään eikä sytyttimen valo syty.
Auto on tällä hetkellä naapurilla lainassa, enkä näin ollen pääse vielä tarkistamaan Trumaticin mallia. Onko teillä jotain näkemystä, mistä vikaa kannattaisi alkaa etsiä, että sais lämppärin toimimaan, kun ei vielä noi helteetkään tunnu alkavan |