rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: tsahkali
« : 28.02.2017 kello on 10:31 »

Tuo Mjo:n kuva kertoo kaiken, sen mukaan vaan kokeilet.
Kirjoittanut: JanneJohan
« : 27.02.2017 kello on 21:20 »

Moi
Vanha aihe, mutta samaa ongelmaa. Voiko tuota sytytintä testata erikseen, kun vaikuttaisi että kaikki muutoin kunnossa. Latautuuko tuo yhdistämällä sytyttimen vierekkäiset (Musta ja punaruskea)  liittimen johdot hetkeksi + sitten punaruskea johto varovasti sytyttimen erillisen sytytinkärkeen menevän liittimen lähelle -> kipinä ?

Ei viittisi ostaa kokeeksi uutta, vaikka vika ilmeisemmin sytyttimessä.

Onko kenellekkään tullut vastaan tuon sytyttimen sisäkalujen kytkentää ?
Kirjoittanut: Rölli
« : 9.06.2012 kello on 11:58 »

Toi ruuvin kohalta on monasti huono kontakti.. ja toinen mikä on ollu monasti ni kipinä piuha hieraantunu puhki...
Kirjoittanut: mjo33400
« : 9.06.2012 kello on 08:46 »

Tästä saattaa olla apua.
Kirjoittanut: kenus
« : 9.06.2012 kello on 06:47 »

Ongelmana siis se ettei ilmeisesti 80 tai 90 luvulta oleva Trumatic kaasulämmitin käynnisty kuin satunnaisesti, ja silloinkin vain omalla pihalla, eikä tietenkään reissussa kun sitä oikeasti tarvitsisi. Kaasut kyllä tuntuu pelaavan, mutta sytytin ei tuntuisi lyovän kipinää. Vaihdoin siihen jo kahteen kertaan patterit, mutta silti ei tapahdu mitään. Kun painaa siitä kaasunsäätokahvasta jolla sytytin normaalisti pitäisi käynnistyä, kuuluu vain vaime naks, siitä kahvan juuresta, mutta sytytin ei sano mitään eikä sytyttimen valo syty.
Auto on tällä hetkellä naapurilla lainassa, enkä näin ollen pääse vielä tarkistamaan Trumaticin mallia.
Onko teillä jotain näkemystä, mistä vikaa kannattaisi alkaa etsiä, että sais lämppärin toimimaan, kun ei vielä noi helteetkään tunnu alkavan