rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 14.10.2011 kello on 11:22 »

Vaunu kaupoille :D
Kirjoittanut: kimi
« : 14.10.2011 kello on 11:10 »

Tuon saman minkä 88k5 kirjoitti olen eri sanoin kirjoittanut toiselle foorumille samasta asiasta.

Meidän auton 2osan rekisteriotteessa merkki on Ford ja siitä ilmenee valmistenumero sekä ajoneuvoluokka M1/ henkilöauto. Minkäänlaista mainintaa jälkivalmistajasta ei ole. Muistaakseni 1osassakaan ei mainita korivalmistajaa.

Samalle alustalle voi rakentaa vaikka minkälaisen härvelin kunhan pysyy Fordin määrittelemien painojen ja mittojen sisällä, ja ne verotetaan Fordin antamien arvojen mukaan.

Kyllä jossakin mättää ja pahasti kun kohtelu on täysin eri pelkästään sen takia että, kyseessä on matkailuauto eikä mikä vaan muu.
Kirjoittanut: 88k5
« : 14.10.2011 kello on 08:36 »

Kovan hinnan joutuu Ducato-käyttäjät maksmaan tehtaan ekoilusta..

Taulukosta voi tehdä saman havainnon kuin Fordin vastaavasta; CO2-päästö on sama oli autossa tehtaalta lähtiessä kori tai pelkkä ohjaamo  :o On omituista, jos jälkivarustelutehta alla varusteltu kapellilavapaku tai korkea lämpöeristettu umpikaappi voidaan hyväksyä samalla kokonaismassalla Suomen autorekisteriin päästötiedolla, mutta matkailuautoa ei. Kyse ei ole teknisesti autojen välisestä eroista, vaan "hallintotieteestä";
    matkailuauto Fiat Bürstner;
    • ei ole N1 pakettiauto, vaan M1 henkilöauto
    • ja eikä se saman valm./merkkinen: Fiat Ducatao 1*0 .., vaan jotain * Bürstner *

Kirjoittanut: Dorotea
« : 13.10.2011 kello on 23:05 »