rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Jarma
« : 23.11.2016 kello on 10:00 »

Näyttää nyt ehkä pitävän, kun väänsi kahvaa vängellä letkuihin asti..ehkä kiristy pikkasen.
Varulta laitoin muovi kupin alle, jos tippasee niin ei kv-pumpun päälle.
Harkitsin jo jäähdyttäjän korjausainetta kiertoon laittaa kun ei parempia neuvoja tullut.
Oiskohan tuosta aineesta jotain haittaa kierrossa? Joillakinhan se on autossa lämppärinkennon tukkinu. Itse sitä joskus autossa onnistuneesti käyttäny.
Kirjoittanut: Jarma
« : 19.11.2016 kello on 15:01 »






Onko tuo boilerin tippaseva "kiertohana" jotenki korjattavissa? Ruuvikannalta ei näytä, vai saako sen irti ja alla kiristys mahdollisuus?