rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: kuusaan.matti
« : 17.10.2016 kello on 12:30 »

Hei! Siellä se oli!  ;D
Enpä osais paremmin laittaa itekkään.
Kuumaa tulee! Kytkin kojetaulussa pumpulle.
Ja kyllä minä sanosin, että kaikki lämpö mitä jäähdyttäjä viilentää on hukkalämpöä. Sen voi käyttää noin paremmin.  :D
Tietty jos viileillä keleillä jäähdytin pysyy kylmänä silloin ei tule hukkalämpöä, mutta kyllä tuo volkkarin kone puhkuu tuon jatkuvan kuorman alla ihan riittävästi lämpöä kabiiniinkin!
Kirjoittanut: kuusaan.matti
« : 17.10.2016 kello on 08:46 »

Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 17.10.2016 kello on 08:30 »

Minulla ajaessa sähkölämmitys "päällä" 12V:n kiertovesipumpun kierrolla. Huonetermostaatti hoitaa lämmön säädön. Ja villapusero on ulkokäyttöön. :D
Kirjoittanut: kuusaan.matti
« : 17.10.2016 kello on 07:59 »

Juu näin tuumailin, että sarjaan pattereiden kanssa ja moottoripiiri rinnan kennon kanssa pumpulla varusteltuna.
Ja Seppoko:lle piirit on erillään, eripaineissa kestää kyllä. ;-)
Kirjoittanut: seppoko
« : 16.10.2016 kello on 23:26 »

Vedet on eri kierroissa.

Juu niin on. En ymmärtänyt siellä  edellä ollutta lainausta (oikein?).
Kirjoittanut: kimi
« : 16.10.2016 kello on 23:09 »

Vaihtimessa on jäähdytysjärjestelm än korkeampi paine. Kestääkö patteriverkko sen?

Vedet on eri kierroissa.
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 16.10.2016 kello on 23:03 »

Vaihtimessa on jäähdytysjärjestelm än korkeampi paine. Kestääkö patteriverkko sen?
? :-\
Niin, vaihtimessa on toisessa piirissä korkeampi paine. Se paine ei vaikuta toiseen piiriin, kun vaihtimen idea on juuri se että lämpö vaihtuu, nesteet ei. Pääasia on että vaihdin kestää paineet.
Kirjoittanut: seppoko
« : 16.10.2016 kello on 22:44 »

Vaihdin sarjaan pattereiden kanssa. On sekin yhtenä patterina.

Vaihtimessa on jäähdytysjärjestelm än korkeampi paine. Kestääkö patteriverkko sen?
Kirjoittanut: seppoko
« : 16.10.2016 kello on 22:43 »

Kirjoittanut: Mautoilija
« : 16.10.2016 kello on 22:41 »

Mulla aikanaan vaati laittaa sähköpatruunan päälle että 12v pumppu lähti päälle jos moottorin lämmöllä lämmitti koppia.
Kun on itsetekoinen uudisasennus, pumppu toimii miten sen suunnittelee/kytkee.
Aloituskysymykseen vielä: Vaihdin sarjaan pattereiden kanssa. On sekin yhtenä patterina.