Kirjoittanut: mjo33400
« : 7.10.2016 kello on 18:28 »^ Trumassa ei siis vikaa ollut, hyvä. 
Kirjoittanut: mjo33400« : 7.10.2016 kello on 18:28 »^ Trumassa ei siis vikaa ollut, hyvä.
Kirjoittanut: Petu« : 7.10.2016 kello on 12:40 »Vika uusiutui. Korjattu vaihtamalla pulloon kiinnitettävä 30mbar paineensäädin. Eli kaasunsyöttö ongelma tälläkertaa.
Kirjoittanut: Petu« : 9.09.2016 kello on 17:52 »En normaalisti laittakkaan. Testasin vain tällä tavalla. Jotain hämärää siinä toiminnassa eilen oli kun ei antanut enempää lämpöä. Epäilen kyllä edelleenkin että liittyy kaasun saantiin.. Yhtään vähättelemättä tietämystäsi aiheesta. Et suotta ole mainittuna melkein joka truma-ketjussa 👍 Nyt myös veden kanssa kokeiltu ja edelleen pelaa. Odotellaan siis vian uusimista tai toivottavasti siis ei uusi 😉
Kirjoittanut: mjo33400« : 9.09.2016 kello on 08:26 »No niin.. Laskin autosta vedet pois iltasella ja annoin pannun ja auton jäähtyä. Autossa oli n.11 astetta ja laitoin termostaatin täysille (vettä ei ollut varaajassa) ja pannun päälle. Ei mitään ongelmaa. Kerrasta käyntiin ja puolisen tuntia istuskelin ja odottelin mutta lämpenee vaan. Välillä sammutin ja käynnistin uudestaan, toimii. Ainoat erot päivään: Ei vettä varaajassa, tasaisemmalla paikalla nyt(siirsin katokseen), käytin sähköt pois päältä välissä, nyt pelkällä akulla. Jää yöksi päälle ja aamusta katsomaan mikä meininki.. Älä laita termostaattia täysille. Jos on kylmä niin ensin 15 asteeseen ja sitten haluttuun lämpötilaan. Noin lukee Truman ohjeissa, jota tosin en nyt löytänyt. Kirjoittanut: Petu« : 8.09.2016 kello on 22:56 »No niin.. Laskin autosta vedet pois iltasella ja annoin pannun ja auton jäähtyä. Autossa oli n.11 astetta ja laitoin termostaatin täysille (vettä ei ollut varaajassa) ja pannun päälle. Ei mitään ongelmaa. Kerrasta käyntiin ja puolisen tuntia istuskelin ja odottelin mutta lämpenee vaan. Välillä sammutin ja käynnistin uudestaan, toimii. Ainoat erot päivään: Ei vettä varaajassa, tasaisemmalla paikalla nyt(siirsin katokseen), käytin sähköt pois päältä välissä, nyt pelkällä akulla. Jää yöksi päälle ja aamusta katsomaan mikä meininki..
Kirjoittanut: mjo33400« : 8.09.2016 kello on 20:25 »Estääkö moottori jotenkin isommalle teholle siirtymisen jos on viallinen/jumii? Ja mitä tehoa truma käyttää veden lämmitykseen,vai vaihteleeko sekin? Kyllä estää jos vie liikaa virtaa. Kirjoittanut: Petu« : 8.09.2016 kello on 20:18 »Estääkö moottori jotenkin isommalle teholle siirtymisen jos on viallinen/jumii? Ja mitä tehoa truma käyttää veden lämmitykseen,vai vaihteleeko sekin?
Kirjoittanut: mjo33400« : 8.09.2016 kello on 20:09 »Ennen tätäpäivää siis toiminut oikein. Autossa oli n.15 astetta kun laitoin lämmittimen päälle. Termostaatti oli n.25asteessa. Pari minuuttia naksutteli ja häiriövalo päälle. Sama toistui. Sitten laitoin vain veden lämpeämään ja se pelasi oikein. Tämän jälkeen laskin termostaatin 20 asteeseen jossa lämmitin toimii. Isommalla ei pelaa. Kannattaisi vaihtaa kiertoilmapuhallin moottori. Kirjoittanut: Petu« : 8.09.2016 kello on 20:01 »Ennen tätäpäivää siis toiminut oikein. Autossa oli n.15 astetta kun laitoin lämmittimen päälle. Termostaatti oli n.25asteessa. Pari minuuttia naksutteli ja häiriövalo päälle. Sama toistui. Sitten laitoin vain veden lämpeämään ja se pelasi oikein. Tämän jälkeen laskin termostaatin 20 asteeseen jossa lämmitin toimii. Isommalla ei pelaa.
Kirjoittanut: mjo33400« : 8.09.2016 kello on 19:49 »Selvästi pannu yrittää jotain tehdä(oletan että lisätä tehoa eli lisää kaasua sisään) kun lisää termostaatista lämpöä. Tämä toiminto ei kuitenkaan onnistu vaan sammuttaa itsensä. Selvensikö yhtään..? Jos vaunu on kylmä niin lämmitin käynnistyy ja hetken kuluttua laittaa kakkostehon päälle ja siitä hetki niin tulee kolmosteho. Kun vaunu lämpenee niin pikkuhiljaa tehot putoaa pois ja jossain vaiheessa lämmitin sammuu. Jos olet säätänyt paneelin esim. 23 asteeseen niin sammuuko lämmitin jossain vaiheessa? |