Kirjoittanut: kaitsute
« : 22.09.2016 kello on 18:01 »Styroksiahan siellä seinissä.
Kaverin 2001 620 koppa oli kuin kopio -95 sävsjö eurolinesta. Mitä nyt pituus, leveys, lämmitys, luukut yms eroja, eli veikkaisin 590 rakenteen olevan hyvin samanlainen.
5.6 sävsjössä pystyaldella ja sähköisellä lattialämmityksellä tarkeni todistetusti ainakin 38 asteen pakkasella.
Eurolineissa oli yleisin vuotopaikka etuikkunan yläpuolella olevan listan peitenauhan päätyruuvien puutteellinen tiivistys.
Kaverin 2001 620 koppa oli kuin kopio -95 sävsjö eurolinesta. Mitä nyt pituus, leveys, lämmitys, luukut yms eroja, eli veikkaisin 590 rakenteen olevan hyvin samanlainen.
5.6 sävsjössä pystyaldella ja sähköisellä lattialämmityksellä tarkeni todistetusti ainakin 38 asteen pakkasella.
Eurolineissa oli yleisin vuotopaikka etuikkunan yläpuolella olevan listan peitenauhan päätyruuvien puutteellinen tiivistys.
