Ja samalla periaatteella myös Thermen voi kytkeä lattiapiiriin. Itse asiassa se saattaisi olla parempikin kun ottaa lämpönsä puhalluskanavasta - ei siten ehkä kuumenna glykolivettä liikaa, varsinki jos puhalluslämpöteho ei riitä kaikkeen.. saati vaadi uutta kaasuasennusta/hormistoa.
B10/14 vaatii shuntin kun eihän lattiaan voi tunkea 55/70 C vettä
Thermessä voi jäädä 30C kantturoihin..
Glykolia/pakkasnestettähän piiriin on pakkotunkea, joten hanavedet tehtävä muulla, tai vaihdin väliin - tiettu kombipannusta saa sillä yhtälailla lämmintäkiertovettä .
Tämän "trumakeitin lattiaa lämmittämässä" olen jollakin palstalla (tällä?) lukenut olevan jonkun auton talvioptio.. 
Itselläni on vanhahko auto(vm.89) ja sitä kautta vanhahkot laitteet. Oman B10-boilerin säätimessä saa säätää termaria välillä 30-70 celsius-astetta.
Termaria tosin voi huijata/muokata esim. lisäämällä huonetermostaatin, varokytkin lähtölinjaan yms. Termarin hystereesi ensimmäisenä ongelmana tulee mieleen ettei alkaisi hakkaamaan poltinta päälle-pois-päälle-pois.
Autossa on trumatic SL5002 ilmalämmitys ja sen teho (Muistaakseni n.6kw) riittää kyllä täysin pitämään auton lämpimänä pikku pakkaskelilläkin.
Ideana itsellä oli lähinnä pellepelottomuus ja lattiaa nyt muutenkin joutuu talven aikana uusimaan niin samalla sinne laittaisi putkea ja lämmönjakolevyä.
Pointtina siis että jos kysytään että miksi? Niin vastaan, miksi ei?

Järkevin linja toteuttaa kätevyyden ja kaasunkulutuksen kannalta lienee laittamalla alde, primus jne. mutta sitä en ainakaan omalla kohdalla ole hakemassa.
Onkos nuilla mahdollisuus lämmittäää myös sähköllä?
On noista boilereista sähkövastus-mallejakin olemassa. Ainakin uudemmista.