rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Arska84
« : 31.08.2016 kello on 22:03 »

Se oli 13 huiteilla ku kesällä käytiin 1400 km ajaan.paljoko sinulla?
Kirjoittanut: velnum
« : 28.08.2016 kello on 12:26 »

Moi hieman kiinnostaa, minulla samanlaisella 2 L moottorilla oleva matkailuauto . Mitähän mahtaa olla poltoaine kulutuslukemat sinulla 100km.
Kirjoittanut: Arska84
« : 27.08.2016 kello on 18:05 »

Stefat vaidettu.olivat ihan kuivanneet ja halki simppeli homma oli. Thumb
Kirjoittanut: Mjerica
« : 3.08.2016 kello on 02:53 »

"Kannattaa tarkistaa ettei öljy tule akselia myöten siellä on vain o-rengas tiivisteenä."

-Hmmm..... tämä asia kiinnosti itseäni kun vetopyörästö oli pöydällä. Mietin että
 mikä mahtaa pidellä öljyjä kun vetoakselit on poissa. Vai piteleekö mikään.
   Kun vetoakselilähtöjen sisällä, siellä sisäuritettujen tunnelien
 päissä, näkyi "takaseinät" niin kokeilin pienellä imulla/paineella että vuotaako
 sieltä ilma läpi. No, eipä vuotanut niin järkeilin sitten että ilmeisesti uskallan
 aikanaan täyttää vaihteistoöljyt ilman vetoakseleita. (ensimmäinen koekäyttö)
 Noin sitten teinkin eikä öljyjä vuotanut. Tuon "takaseinän" rakennetta en
 tarkemmin tunne enkä tiedä oliko omani vain sattumalta öljytiivis. Kun se kuitenkin
 oli niin voitelin sitten urituksen MoS-vaseliinilla.

  Noin muutoin sitten jos kysyjällä on eri rakenne ja öljy todella voi tulla
 akselia pitkin niin noitten vuotojen erottaminen lienee tarkka paikka. Ilmeisesti
 on päästävä puhdistamaan akselin juuri ja sen jälkeen ajettava ja nopeasti tutkittava
 ennen kuin öljy leviää eikä sen reittiä pysty toteamaan. Hankala juttu kun murrosnivel,
 ainakin toinen, on aivan ulostuloa vasten.... itselläni oikealla puolen on heti
 hiekkasuojalevy ja taas sama hankaluus.

Itselläni vm.-90, on oikealla puolella huulitiiviste vain tiivistemassan varassa,
tietysti myös puristuksella. Sellaisen kaivaminen ulos vaatii huolellisuutta siinä
ettei naarmuta tiivistepintaa. Vasemmalla puolella se on irrotettavassa kannessa joten
sitä ei tarvitse kaivella auton alla. Tuon kannen alla on vetopyörästön laakerien
päittäisvälyksen säätölevyt jotka vapautuvat kun kannen ottaa pois. Myös laakerin
ulkokehä on vapaa luiskahtamaan ulos.


Kirjoittanut: Aippe
« : 2.08.2016 kello on 10:19 »

Riippuu siitä mitä pitää helppona. Pyörän tuennat irti pallonivelistä. Vetoakselit irti perästä ja stefat irti ja uudet paikoilleen. Kannattaa tarkistaa ettei öljy tule akselia myöten siellä on vain o-rengas tiivisteenä.
Kirjoittanut: Arska84
« : 2.08.2016 kello on 07:46 »

Ducato pensan vm89 vetoakselien stefojen vaihto
Onko jollain tietoa onko helppo homma?