rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Mautoilija
« : 24.07.2016 kello on 21:43 »

Ehkäpä paikallinen taksiyrittäjä ja lähihotelli pelastavat tilanteen.
Ihan hyvä varautua varalämmityksellä koppiasumuksessa kun vesikeskuslämmityks en piirissä olevilla lämpö on yhdestä pumpusta kiinni.
Onko varapumppua ja taito ottaa se käyttöön?
Kirjoittanut: Ossi66
« : 24.07.2016 kello on 21:15 »

Autossa on lämpöä tuottava ottomoottori ja lämmityslaite millä tämän lämmön saa sisätiloihin. Sillä pärjää yhden yön ja varusteet ovat aina mukana.

Bensavehkeellä pysyy pakkasyönä hengissä, mutta dieselistä ei saa tyhjäkäynnillä tarpeeksi lämpöä sisään.
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 24.07.2016 kello on 18:59 »

Myös telttasauna oisi yksi vaihtoehto.Että yhden yön pärjää.
Autossa on lämpöä tuottava ottomoottori ja lämmityslaite millä tämän lämmön saa sisätiloihin. Sillä pärjää yhden yön ja varusteet ovat aina mukana.
Kirjoittanut: Ossi66
« : 23.07.2016 kello on 14:06 »

Ehdottomasti paras vaihtoehto on korjata se vaunun oma pannu.
Mjo33400 voi varmaan auttaa, jos omat taidot ei riitä.
Kirjoittanut: matkaajapallas
« : 23.07.2016 kello on 09:30 »

Kiitos.
Sähköpatruunaa ei vaunussa ole.
Aggregaatti ja patterit ois varmasti paras ratkaisu.
Myös telttasauna oisi yksi vaihtoehto.Että yhden yön pärjää.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 22.07.2016 kello on 08:13 »

tästä taisin mainita aiemmin, ei mitään vastausta kuulunut ???
Kai tuonne takaskuttaan voi ostaa generaattorin ja öljytäytteisen patterin varalle. Jos ei siellä sähköä ole (tai sähköpatruunan vaunuun).
Kirjoittanut: Vaeltaja
« : 21.07.2016 kello on 22:50 »

Joo arvelinkin ei oo kovin turvallinen.
Mietinnässä joku fiksu turvallinen lisälämmitin ku lämmittimeni on primus 2450 ja vaunu metsän keskellä enkä ite sen päälle paljo ymmärrä jos vikaa tulee eikä apuja oo lähettyvillä saatavilla.

Onko Primuksen lämmityskiertoon kytketty lisäksi sähköpatruuna?  Silloinhan 3 kW:n aggrekaatilla voisi käyttää 2 kW:n sähköpatruunan kautta lämmitystä, ja virtaa riittäisi vielä vähän muillekin sähkölaitteille.
Kirjoittanut: Alan
« : 21.07.2016 kello on 09:32 »

Ne ei sitten toimi 2000 W aggregaatilla, joka lie yleisin kun vielä helposti kannettavissa.
Kirjoittanut: matkaajapallas
« : 21.07.2016 kello on 08:53 »

Joo pallas 5500.Varmaa kannattaa 2kpl 1000w lämmittimiä laittaa.
Kirjoittanut: seppoko
« : 20.07.2016 kello on 10:38 »


Onko arviota pärjääkö esim. 600w pattereilla n. 10 asteen pakkasessa.Vai ostaako samantien 1000w.


Oletettavasti vaunusi on Pallas. Kotimaisena ja mikäli ei ole kosteudesta johtuvia lämpövuotoja,  kuvittelen,  että 1500W on minimi teho tuolle pakkaselle.
Saattaahan yöllä pakkanen kiristyä,  niin kannattaa olla varatehoa.