rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: mjo33400
« : 19.07.2016 kello on 19:31 »

Tätä teki minullakin syksyllä. Korjautui kun väänsi pannun takaa tehoja hieman pienemmälle. Siellä on semmonen säätöruuvi. Ylikuumenemistermos taatti katkaisee herkästi jos on varaaja tyhjänä.
Minulla tosin on Alde 3000, mutta samanlaisiahan nuo suurimmaks osaksi on.

Kattilan lämmönsäätö siten, että ensin täysille ja sitten vartti takaisin niin asteet on noin 65-70 . Silloin ei ole ongelmia ylikuumenemissuojan kanssa.
Kirjoittanut: Beagle
« : 2.05.2016 kello on 20:24 »

Kausipaikalla naapurin vaunussa on Alde 3010 ja pakkasella kun laittaa kaikki tehot päälle vaunun lämmitys vaiheessa niin ylikuumenemis suoja lopettaa lämmityksen. Onko vika kv.pumpussa?

Tätä teki minullakin syksyllä. Korjautui kun väänsi pannun takaa tehoja hieman pienemmälle. Siellä on semmonen säätöruuvi. Ylikuumenemistermos taatti katkaisee herkästi jos on varaaja tyhjänä.
Minulla tosin on Alde 3000, mutta samanlaisiahan nuo suurimmaks osaksi on.
Kirjoittanut: Aippe
« : 2.05.2016 kello on 19:43 »

Kausipaikalla naapurin vaunussa on Alde 3010 ja pakkasella kun laittaa kaikki tehot päälle vaunun lämmitys vaiheessa niin ylikuumenemis suoja lopettaa lämmityksen. Onko vika kv.pumpussa?
Kirjoittanut: Beagle
« : 2.05.2016 kello on 19:30 »

Nonni. Tänään käytin tuon 220v pumpun irti ja vika oli pumpun pohjaan tulevassa +12v johdossa tai kun se ei ollut paikoillaan. Eli hieman turhaa työtä, mutta tiedänpähän nyt miten se toimii. :D

Kasatessa tuli pieni tenkkapoo. Ei tullut sitten irottaessa katsottua tuota virtaussuuntaa. Eli laitoinko oikeinpäin. Kuvassa nuoli osoittaa kaasupullokoteloon päin
Kirjoittanut: Knaus-90
« : 12.04.2016 kello on 16:16 »

Voiko tuo siipipyörä irrota akselista? Olen huomannut omassa vaunussa että moottori kyllä pyörii, mutta neste ei kierrä kun vaihtaa 220v pumpun päälle.

Kyseessä siis alde 3000

Ja nesteet varmaan karkaa jos tuon pumpun avaa?

Laitat letkut lyttyyn ja joku matala-astia sinne alle, niin ei tarvii sitten ilmailla.
Kirjoittanut: Beagle
« : 12.04.2016 kello on 15:52 »

Voiko tuo siipipyörä irrota akselista? Olen huomannut omassa vaunussa että moottori kyllä pyörii, mutta neste ei kierrä kun vaihtaa 220v pumpun päälle.

Kyseessä siis alde 3000

Ja nesteet varmaan karkaa jos tuon pumpun avaa?
Kirjoittanut: mjo33400
« : 28.01.2016 kello on 10:03 »

 :D Hyvä kun tuli kuitenkin kuntoon. Vähän se kyllä ihmetytti minua.
Kirjoittanut: Ossi66
« : 28.01.2016 kello on 09:23 »

^
Vuoden paras masennusohje  ;) Naurattaa tekijöitäkin varmaan vielä vuosia  :laugh:

Joo. ei varmaan naurattanut sillä hetkellä kun tuon oman mokan huomasi, mutta tuota muistellessa tulee varmasti vielä monet hyvät naurut. :laugh:

Hyvä että tuli homma kuntoon.  Thumb
Kirjoittanut: K.E.V
« : 28.01.2016 kello on 08:11 »

^
Vuoden paras masennusohje  ;) Naurattaa tekijöitäkin varmaan vielä vuosia  :laugh:
Kirjoittanut: iso-juuso
« : 27.01.2016 kello on 22:07 »

Ei tässä auta kuin jäädä odottamaan sitä uudelleen tutkimista. :-[ Muistatko mikä konkan arvo uudessa oli?

Niin, tutkittiinhan se. Vika osoittautui yksinkertaiseksi ja hieman noloksi. Kun irrotin moottorin uudestaan, ihmettelin että minne ihmeeseen se siipiratas on joutunut. Piti oikein kokeilla, ettei se mahdu menemään kiertovesiputkeen.. .

Se löytyi sitten samasta laatikosta johon se vanha pumppu oli pakattu. Pumppu irroitettuna uusi siipipyörä pyöri nätisti, ja nyt paikalleen asetettuna kiertää nesteetkin.

Jotenkin sitä pumppua kasatessa jäi siis siipipyörä laittamatta paikalleen. Sama pää, kesät talvet.