rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: motksl
« : 2.07.2016 kello on 22:00 »

No löytyhän se vaunu jossa sänkyjä riittävästi. Mutta se nyt sitten onki lievä projekti muuten, koska tässä Solifer S7:ssa on etuikkunan ympäriltä vuotanut joskus. Aika rivosti korjailtu, joten joutuu tutkiin tarkemmin. Mutta ainakaan siis sänkyjä en nyt rakentele :)
Kirjoittanut: retkeilijä
« : 1.07.2016 kello on 13:11 »

Ilmanvaihto eli hapen riittävyys on suunniteltu määrätylle määrälle henkilöitä.

Helpohan niitä ilmakanavia on lisätä.

Tai avata raolleen ikkunaa ja kattoluukkua  ;D

... Kevyttä rakennetta pitää tietysti keksiä ja jotain sellasta jonka saa myydessä palautettua normaaliksi. Helpompi aina myydä kun on mahd vähän omia virityksiä.

Kerrossänkyversiot voivat olla hyvinkin kysyttyjä. Kannattaa tehdä huolella jos aikoo jättää ne paikoilleen.  :)
Kirjoittanut: motksl
« : 1.07.2016 kello on 11:24 »

Kiitos vastauksista. Ajattelin että tarvii heti lähtee jotain muutoskatsastusta tekemään, jos sänkyjen järjestely muuttuu tai painot muuttuu. Kevyttä rakennetta pitää tietysti keksiä ja jotain sellasta jonka saa myydessä palautettua normaaliksi. Helpompi aina myydä kun on mahd vähän omia virityksiä.
Kirjoittanut: 88k5
« : 1.07.2016 kello on 10:15 »

Rekisteriviranomais en puolesta vaunuista ei ole pidetty kirjaa monelleko punkat on, kun vaunussa ei ole tieliikenteessä tarkoitettuja istuimia matkustajille. Siten ihan sama miten paljon punkkia on kunhan otteen massat natsaavat..

Vakuutusyhtiön osalta vahinkotapauksessa voi enempi kiinnostaa tukehtuiko sinne pariskunta vai puolijoukkue - oliko se moiseen tarkoitettu..
Ei ole katsastusmiehellä pätevyyttä arvioida ilmanvaihdon riittävyyttä, vaan ainoastaan onko ilmanvaihdon tarra olemassa ja ilmeneekö hlömäärä siitä.
Kirjoittanut: Ossi66
« : 1.07.2016 kello on 09:59 »

Helpohan niitä ilmakanavia on lisätä.
Kirjoittanut: "Masi"
« : 1.07.2016 kello on 09:32 »

Ilmanvaihto eli hapen riittävyys on suunniteltu määrätylle määrälle henkilöitä.
Kirjoittanut: Jgahpir
« : 1.07.2016 kello on 08:03 »

Eikös se riitä kun pitää kiinni alkuperäisestä yöpyjä määrästä. Ei kait nukkujan sijainnilla ole mitään väliä lain puolesta.

Onko se hapen, siis ilmanvaihdon riittävyys asia, vai miksi se ketään kiinnostaa, montako yöpyy?
Kirjoittanut: "Masi"
« : 1.07.2016 kello on 07:56 »

Eikös se riitä kun pitää kiinni alkuperäisestä yöpyjä määrästä. Ei kait nukkujan sijainnilla ole mitään väliä lain puolesta.
Kirjoittanut: pamaus
« : 1.07.2016 kello on 07:33 »

Relluttelija on tehnyt vaunuun kerrossängyt, minulla on molempiin vaunuihin tehty ylimääräiset yläsängyt.

Tässä juttu  Relluttelijan sänkyprojektista.

https://karavaanari.org/index.php/topic,13088.msg316222.html#msg316222
Kirjoittanut: Ossi66
« : 1.07.2016 kello on 07:25 »

Tottahan jokainen saa muutella perävaununsa ihan miten haluaa - kunhan muistaa pitää järjen mukana ja miettiä materiaalin painot, ettei vaunu tule ylipainoiseksi tai mikä pahempaa, takapainoiseksi ;)