rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: oasep
« : 19.06.2016 kello on 08:57 »

Vaihdoin kehän. Tarvikekehän  sisähalkaisija on 112mm. Vetonivelen halkaisija 113,2mm. Asennus siis krymppäämällä mahdoton. Kävin kysymässä merkkiliikkeessä varaosakehää mittaakseni sen sisähalkaisijan. Kehää ei saa sieltä erikseen, pitää ostaa koko nivel.
Kirjoittanut: Mjerica
« : 19.04.2016 kello on 03:02 »

"siinä on vastusarvo ok. mutta pyöritettäessä rengasta V-arvo on hyvin pieni verrattuna toiseen etupyörään."

- Hyvään käytäntöön kuuluu tarkistaa ettei anturin keskinavan ja reunan välille ole tarttunut
  (ferro)metallista moskaa. Keskinavan magneetti haluaa napata sitä jos lähelle tulee. Samalla
  magneettipiiri osittain sulkeutuu tuon moskan kautta ja kehän hampaat eivät enään pysty
  vaikuttamaan magneettivuohon. Vasta tämän jälkeen voi päätellä että anturissa on oikeasti vikaa.
  (Normaali vastusarvo on vahva signaali siihen suuntaan että anturi olisi ehjä)
Kirjoittanut: oasep
« : 18.04.2016 kello on 09:56 »

Kiitos ! Thumb
Kirjoittanut: Aippe
« : 17.04.2016 kello on 10:53 »

Pyörännapa asetelma irti. Riittää kun ottaa nivelistä irti ja tietenkin vetonivelen mutteri pois. Jarrusatula myös. Napa asetelman saa käännettyä sivuun. Samalla työnnetään vetonivel pois. Vetoakselin annetaan olla paikoillaan. Abs-kehän ehjänä irtisaanti onkin sitten tuurissa. Parasta uusia koko kehä..
Kirjoittanut: oasep
« : 16.04.2016 kello on 19:42 »

Miten pääsee käsiksi etupyörän Abs-anturin hammaskehään. Näyttää olevan tavallaan navan sisällä. Täytyykö vetoakseli irroittaa kokonaan? Anturi tuntuu myöskin olevan tiukassa ja sanoisin että en saa sitä ehjänä pois.
Leiposin sitä jo hiukan >:D , siinä on vastusarvo ok. mutta pyöritettäessä rengasta V-arvo on hyvin pieni verrattuna toiseen etupyörään. Auto on vm.2001. Kiitos.