rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Alan
« : 12.06.2016 kello on 19:43 »

^

Millainen auto sulla on, kun on noin kevyt?
Kirjoittanut: jokkel
« : 12.06.2016 kello on 13:45 »

Tällä tyyppimerkinnällä on näitä moottoreita kaksi eri teholuokkaa. Meillä on tuo 140hv versio. Lähtöongelmia ei ole ollut aikaisemminkaan ja nyt tuntuu, että vääntö parani entisestään. Kutosvaihdettakin voi käyttää muuallakin kuin moottoritiellä.
Tämä huoltokamppansa on tosiaan suunnattu matkailuauto alustaisille. Niillähän ajetaan aina lähes täydellä kuormalla, kuitenkin nopeusrajoituksia noudattaen. Meillä vaaka näytti kahden hengen kuormalla kuitenkin alle 3000kg.
Huomasin myös, että vaihtamisen merkkivalo on ollut jostakin syystä autossamme koko ajan deaktivoituna.
Kirjoittanut: Moppc
« : 10.06.2016 kello on 22:36 »

Kampanjan mukaiset toimet suoritettu. Enempiä tulevia murheita jos noilla voi välttää niin hyvä.

Mitään eroa en väitä havainneeni moottorin käytöksessä. Etuiskareista puhumattakaan  ;D
Kirjoittanut: Alan
« : 8.06.2016 kello on 21:13 »

Mullakin oli jo kerran päivitetty, ja muuttuihan se taas. Hyvin toiminut 2000 km tämän uuden päivityksen jälkeen.

Etuiskarin pultit oli ihan uusi juttu. Pidettävä mielessä.
Kirjoittanut: cossuesco
« : 8.06.2016 kello on 14:04 »

Jokos softa on sitten päivitetty?
Ootko tarkistanut Etis'istä?
Juu, tarkistin. Softa on päivitetty 4-vuotta sitten.
Kirjoittanut: Moppc
« : 8.06.2016 kello on 11:37 »

Jännä juttu. Kattelin jo aiemmin matkakopin alustan tietoja Etis'istä. Ei näyttänyt Transulle avoimia kampanjoita. Kuitenkin oli huoltokorjaamolla näkyvissä kaksikin, nimenomaan matkailuautomalliin . Etuiskareiden alapään pulttien tiukkuuden tarkistus ja tuo moottoriohjausyksik ön ohjelman päivitys. Päivitin tuon aikoinaan pian hankinnan jälkeen kun oli kovin ponneton vääntö alakierroksilla. Hoito tepsi siihen mutta ilmeisesti nyt on uutta ohjelmaa tullut taas. Tulevana perjantaina nämäkin sitten muun remontin yhteydessä hoidetaan.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 8.06.2016 kello on 09:35 »

Omassa -07 pakussa ei ole huollolle näköjään tarvetta  Thumb

Jokos softa on sitten päivitetty?
Ootko tarkistanut Etis'istä?
Kirjoittanut: seppoko
« : 7.06.2016 kello on 19:26 »

Haimerissa, myös -07  ja turkkilainen, on päivitys saatavana. Täytynee samalla tarkistuttaa,  miksi moottorin varoitusvalo palaa?
Kirjoittanut: cossuesco
« : 7.06.2016 kello on 18:30 »

Omassa -07 pakussa ei ole huollolle näköjään tarvetta  Thumb
Kirjoittanut: jokkel
« : 7.06.2016 kello on 17:08 »

Tänään tehtiin ohjelman vaihto. Kesti alle ½tuntia, eikä maksua.
Ehkäisee kuulema nakutusta ja estää mahdollisen männän vaurion. Vaikuttaa hieman ajettavuuteen, nostaa vähän kierroksia kun koskee kytkimeen (en huomannut). Samoin sammutukseen tulee pieni viive.
Ei haitannut ajoa mitenkään. Lyhyellä ajokokemuksella (5km) tuntuma jopa parani?
Kannattanee teettää, voi säästää rahaa...