rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: kimi
« : 29.05.2016 kello on 21:44 »


ois pitäny eka ajella pelkillä uusilla öljyillä ja myöhemmin lisätä se rvs niin vois sanoa onko tuo ihme aine maineensa veronen... nyt en voi varmaksi sanoa kumpi asia tuohon auttoi

Viime kesänä ajoin omaa tyhmyyttäni laatikon puolikuivaksi, oli yksi pultti jäänyt kiristämättä ja öljyä oli tihkunut pois. Öljynvaihdon yhteydessä siis tuo. Reissussa täytin öljyä ja tilasin RVSää seuraavaan kaupunkiin (Tromssaan). Vaimon mukaan laatikon ääni oli lähinnä verrattavissa vanhaan loppuunajettuun HKLn bussin laatikkoon. Kummasti hiljeni kun RVSää lisäsi ja laatikko miltei äänetön nyt.
Kytkinremppa jossakin vaiheessa tulossa ja silloin laatikko auki ja katsotaan mitä pitää uusia.
Kirjoittanut: kipa76
« : 29.05.2016 kello on 21:31 »

täytyypä kirjotella tännekki miten tämä asia edenny...
laskin öljyt lootasta pois ja ei ollu metallia öljyn seassa ja öljyä tuli ulos vaan noin litra...

oli ajatuksena aiemmin että loota menis remppaan mutta eräs kaveri joka näistä jotain tietää sanoi että koita alkuun vaihtaa öljyt ja tehä se ylitäyttö ku ei ollu sitä metallia vanhan öljyn seassa, no näin tehtiin, lootaan 2l öljyä ja RVS lisäaine kaveriksi.
öljyn vaihdon jälkeen ajelemaan ja ääni oli tosi paljon vaimeampi ja nyt ajellu noin 500km ja 5vaihteella ääntä ei kuulu ku tietyssä vauhissa tosi vaimeasti ja samoin 4 vaihteella ja muutenki loota tuntuu jotenki helpommin käytettävältä.

ilmeisesti siellä oli liian vähä öljyä ja sitte vielä se rvs saattanu auttaa jonkuverran?
ois pitäny eka ajella pelkillä uusilla öljyillä ja myöhemmin lisätä se rvs niin vois sanoa onko tuo ihme aine maineensa veronen... nyt en voi varmaksi sanoa kumpi asia tuohon auttoi
Kirjoittanut: kimi
« : 12.03.2016 kello on 21:55 »

Sälli käytti rata-autoissa seosta jossa 50% Redline MT 90 ja 50% Schockproof Gear Oil myös Redline. Oli tuolla poistunut alkaneet laatikkoäänet ekassa autossa ja seuraaviin ei tullut ongelmia.

http://www.motonet.fi/fi/tuote/590076/Red-Line-HeavyShockProof-946ml
http://www.motonet.fi/fi/tuote/590071/Red-Line-MT-90-Vaihteistooljy-946ml
Kirjoittanut: kipa76
« : 12.03.2016 kello on 20:43 »

just juttelin uuden naapurin kans jolla ollu -90 ducato joskus pari vuotta sitte ja sillä rusahteli 1-2 vaihtaessa ja 4-5 vaihtaessa ja vielä kaiken lisäksi piti ääntä 5 vaihteella, eli muuten sama ku mulla mutta mulla ei rusahtele...

se oli laittanu red linet ja rutina loppui kuulemma kokonaan ja lootan huutaminen oli vähentyny tosi paljon!
mutta sillä oli kyllä lootassa ollu kuulemma öljyä vain vähä yli litra jäljellä ku oli sen tyhjentänny.

taijjan ittekki koittaa eka vaihtaa vaan uudet hyvät öljyt jos tyhjentäessä ei tule metallia öljyn seassa.
Kirjoittanut: jiikoo
« : 12.03.2016 kello on 20:06 »

Synkroniongelmaisii n tai jo ennenkin red line mtl.

Mulla kun joskus oli tollanen vankkuri missä oli tuo eka ducato alustana niin ei ilman rusahtamista saanut kakkosta sisään vaikka kuinka varovasti koitti. (jo ostotilanteessa) Niin aattelin siinä kohtaa että koitetaanpa nyt tuotakin mikä on jo aiemmin todettu urheilullisessa rääkissä toimivaksi.
Ja todellakin toimi tässäkin, oikein jos huudatti ykkösellä mitä kulki ja sitten koitti nopeasti vaihtaa niin rusahti, muuten kaikki normaalit vaihdot todella nätisti. Ajelin tuolla aika pitkästikin kun ei ollut mitään järkeä tehdä lootaremppaa.
Vaikka ei vielä olisikaan synkronikulumaa niin tuo ehkäisee sen kun synkronit nappaa kunnolla kiinni ja kulumaa ei sitten tule.
Kirjoittanut: kimi
« : 12.03.2016 kello on 19:43 »

RVS ja Forte on aineita joihin mielestäni voi luottaa. Muut on sitten mitä on ja jotkut varmasti ok, toiset taas rahan hukkausta
Kirjoittanut: kipa76
« : 12.03.2016 kello on 17:03 »

itte en ole noihin ihme aineisiin koskaan uskonu mutta nyt tuli mieleen että vois testata
Kirjoittanut: kimi
« : 12.03.2016 kello on 16:48 »

RVS kannattaa mielestäni laittaa. Kesällä ajoin omaa huolimattomuuttani laatikon kuivaksi tai puolitin öljymäärän. Alkoi kuullostamaan vanhalta kaupungin bussilta tuon jälkeen ja vaihteetkaan ei ollut täysin paikoillaan, eli hiukan vinoon pitii hämmentää esim 3-4 vaihdettaessa. Sain tilattua Trondheimiin RVS putkilon norjan edustajalta ja laitoin öljyjen sekaan.
Äänet hävisi miltei kokonaan ja vivuston liikeradat palautui paikoilleen.

Ajattelin tuon laatikon irrottaa ennen seuraavaa pitempää reissua ja samalla tehdä kytkinrempan. Tai no, irrottaa laatikon ja mahdollisesti antaa jonkun muun avata se.

RVS käsittelyn olen antanut koneelle, perälle ja polttoainejärjestel mälle. Haittaa noista en ainakaan ole huomannut.
Kirjoittanut: mjh48
« : 12.03.2016 kello on 13:44 »

taidampa laittaa tuota mobilin 80w-90 gl4 ööliä ja täytyy miettiä laittaisko tuota RVS sekaan, ei se varmaan pahaa siellä tee??

Ellei tuo RVS liukasta liikaa?
Kirjoittanut: kipa76
« : 12.03.2016 kello on 13:11 »

taidampa laittaa tuota mobilin 80w-90 gl4 ööliä ja täytyy miettiä laittaisko tuota RVS sekaan, ei se varmaan pahaa siellä tee??