rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: velnum
« : 29.04.2016 kello on 16:31 »

Moi, todellakin tarkoitus puhua pyörän laakereista täytynee korjata yllä olevaa kirjoitusta. Elikkä laturin puoleinen kumityyny uusi ja takimmainen lootaan kumityyny uusi. Ainostaan edestäpäin katsottuna lootaan puoleinen vanha .
Mites voiko olla mahdollista että tasauspyörästön oikean puleinen posken laakeri vaihto kunnossa ja aiheuttaisi selvästi ajoittain jurinaa.
Selvästi ääneen Lähtee löytäminen hieman hankalaa näköjään.


Hyviä neuvoja  otetaan vastaan.
Kirjoittanut: Rölli
« : 29.04.2016 kello on 15:35 »

Morjes oikean puoleinen  olkatuki laakeroitu paketti niputettu kokoon.Koeajo suoritettu, sama jurina jatkuu .Oikean puolen pyöränlaakerin  kunto nyt varmasti poissuljettu. Jurina  ilmenee  oikealle puolelle vedossa ylämäessä käännettäessä kaartessa vasemmalle .Selvästi kun  pusku voimaa tulee ajessa oikealle puolelle vetopyörästöön,  vetariin ja  vetarintukilaakerii n sekä pyöränlaakereihin.

hyviä neuvoja kaipaisin vian paikantamiseksi  ::)
en ymmärtänyt olka tukilaakeria ja miten se vaikuttaisipyörän laakeriin.. mutta jos laakeri vikaa ei ole niin miten oikanpuoleinen moottorin tukityynyn kumi?
Kirjoittanut: velnum
« : 29.04.2016 kello on 10:16 »

Morjes oikean puoleinen  pyörän laakerit (olkatukeen kiinityvä uudeleen laakeroitu) paketti niputettu kokoon.Koeajo suoritettu, sama jurina jatkuu .Oikean puolen pyöränlaakerin  kunto nyt varmasti poissuljettu. Jurina  ilmenee  o :-[ :-[ :-[ikealle puolelle vedossa ylämäessä käännettäessä kaartessa vasemmalle .Selvästi kun  pusku voimaa tulee ajessa oikealle puolelle vetopyörästöön,  vetariin ja  vetarintukilaakerii n sekä pyöränlaakereihin. ??? ???

hyviä neuvoja kaipaisin vian paikantamiseksi  ::)



Kirjoittanut: velnum
« : 25.04.2016 kello on 15:29 »

Moi, täytyy tehdä kokeilu jos jurisee.

19,45  :D ,Morjens nyt on olkatuki irti ,laakeri näyttää olevan aika kypsä käteen pyöritellessä. Se on uskomattoman lujaassa noi Ducaton alustan pultit. Vaikka paukutin puolen tuuman ir:n   pulttipyssyllä viimeistä pulttia auki ei jaksanut vääntää auki.Se on muuten niin aina että joku pultin rupee mättää asennus hommissa ainakin minulla  . Pakko ottaa hylsy ja varrellinen avain ja laitan  metrin teräsputkea lisää varreksi jolla sain alun naksautettua auki .Loput sai sitten avattu ir;n pulttipyssyllä. Pitää ostaa varmaan sitte isompi ir.n möhlö jolla saa alustan pultit auki paremmin . ;D.
Vetoakselin pää pyörännavan mutteri lähti pulttipyssyä yllättävän helposti auki. Ajattelin et sen kanssa saa painia oikein kunnolla, joku oli näköjään murjonnut sen aika huonoon kuntoon,mutterin avaaminen tarvitsee näköjään tilan takia 41 ohutseinäisen voimahylsyn että pystyy avaamaan.
Kirjoittanut: kimi
« : 24.04.2016 kello on 23:52 »

Eihän se välttämättä se laakeri ole, pidän todennäköisenä. Saatko vetarin irrotettua sen verran että pystyt pyörittämään tuota puolta ilmassa, mielellään rengas paikalla
Kirjoittanut: velnum
« : 24.04.2016 kello on 21:41 »

Täytyy sanoa että hyvin on kestänny alkuperäinen Ducaton etupyörän laakeri, kun ajatelee  kuinka kauvan on pyörinyt tuolla alla. Nythän se näkee kun vaihtaa .Oliko se etupyörän laakeri mikä pitää ääntä. ::). Ei voi muuta sanoa kun täytyy ihmetellä tätä työmäärää ,yhden paikan kun saa kuntoon niin saa heti toista ruveta korjaamaan.
Kirjoittanut: kimi
« : 24.04.2016 kello on 20:40 »

Rälläkällä se mikä ei prässillä irtoa, varoen rikkomatta säästettäviä osia. kuumana voi kampea kun lovi kooliin tehty

Minulla asautossa glapiton etulaakeri rahisi sen talven jälkeen kun auto seisoi paljon, ei ollut väljä. Eikä ainoa pyöränlaakeri mikä talviseisonnan jälkeen miltei heti mennyt vaihtoon

Tähän kuten moneen muuhun laitteeseen missä liikkuvia osia toimii sananlasku: "Vierivä kivi ei sammaloidu"
Kirjoittanut: velnum
« : 24.04.2016 kello on 19:10 »

Voi hitsi tosi hyvä neuvo, taas tulin hyvää käytännön tietoa.Eipä tullut itselle toteutus  mieleen Thumb ^-^
Kirjoittanut: Aippe
« : 24.04.2016 kello on 18:48 »

Moi Aippe , kiitti tiedosta .Itsellenikin tuli vahvasti sellainen olo että kysymys pyöränlaakeri ongelmasta.Sitä kuitenkin kannattaa kysyy aina toisenkin mielipidettä kertaa voi jäädä sellaisia asioita tajuamatta ja  huomioimatta  jotain olellista.Tosiaanki n Lähemmin ilmenee kun tulee pusku voimaa ajessa oikealle puolelle .Mites toi pyöränlaakeri vaihto joku sanoa että laakeri voi olla tosi lujassa kiinni,joskus tarvitsee kunnolla vai todella ison prässin et saa puristettua ulos laakerin. :D

Koeta rikkoa laakerin sisäosa ja vedä ulkokoolin sisäpintaan kierros migillä hitsisaumaa niin lähtee kopistatamalla pois.
Kirjoittanut: velnum
« : 24.04.2016 kello on 18:44 »

Moi Aippe , kiitti tiedosta .Itsellenikin tuli vahvasti sellainen olo että kysymys pyöränlaakeri ongelmasta en tiedä olenko oikeassa .Sitä kuitenkin kannattaa kysyy aina toisenkin mielipidettä kertaa voi jäädä sellaisia asioita tajuamatta ja  huomioimatta  jotain olellista.Tosiaanki n ongelma lähemmin ilmenee kun tulee pusku voimaa ajessa oikealle puolelle .Mikähän muu voisi aiheuttaa jurinan

Mites toi pyöränlaakeri vaihto, joku sanoi että laakeri voi olla tosi lujassa kuulemma kiinni. Joskus tarvitsee  todella ison prässin et saa puristettua ulos laakerin. :D