Kirjoittanut: velnum
« : 24.04.2016 kello on 15:17 »Moi, kaksoiakkurele on tarkoitus mootorin käydessä ladata ja haistella molempien akkujen varaus tilaa näin samalla ohjata , starttiakkun ja toisen kammari akkun varausta ja tarvittaessa erottaa toisista jos jännite laskee liikaa kammari akulla. Näin turvata startti varaus tila .
Onhan siinä mahdollista jos tietysti laitaa erillisen
kytkin vaihtoehdon jolla voi ohjata tyhjäkäynillä lataus virran kammarin puolelle suoraan ohittaen kaksoiakkureleen.
Onhan siinä mahdollista jos tietysti laitaa erillisen
kytkin vaihtoehdon jolla voi ohjata tyhjäkäynillä lataus virran kammarin puolelle suoraan ohittaen kaksoiakkureleen.


tervehdys .Matkailuautoon LCM 566 /90v . Akku- 1 120a Hous puolen latautuu tällä hetkellä toimii aurinkopaneelilla 90 W Lataussäädin on 20a EPsolar 12/20A MPPT .