rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: oasep
« : 13.04.2016 kello on 09:14 »

Vieläkö vaiheessa?
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 22.11.2015 kello on 19:44 »

Laitoin tänään Ivecon lämmityslaiteen täysille ensimmäistä kertaan sitten viime kevään ja ohjaamoon pöllähti selvä glykolin tuoksu. Samalla nestepinta vajeni paisuntasäiliössä.

Näyttää selvältä että lämppärin kenno vuotaa (ei ne näissä italialaisissa tunnu kestävän edes neljännesvuosisataa!). Uusi ei onneksi maksa kuin pari kymppiä.

Osaavatko viisaammat kertoa, pääseekö kennoon käsiksi moottoritilan kautta vai pitääkö integroidun kojelautaa ryhtyä purkamaan?