Kirjoittanut: hemppat
« : 9.04.2016 kello on 16:15 »Oikein huolletun ja toimivan auton suodatinta ei tuki noki vaan tuhka. Sitä ei saa pois lisäämällä mömmöjä polttoaineeseen vaan suora käsittely.
Regenerointihan polttaa vain noen ja hiilen, ei tietenkään jo kertaalleen palanutta tuhkaa.
Pari polttoa voi mennä helposti piloille kun ajon jättää kesken sillä ei sitä välttämättä huomaa sillä jos vain moottorin käynti hieman tulee raskaammaksi ja kulutusmittari reagoi. Kolmas yritys voi sytyttää vikavalon joka kyllä häipyy onnistuneen polton jälkeen.
Pönttö irti ja paineella puhtaaksi tai sitten kemikaalia sisään suoraan suodattimeen.
Ihan helppoa se ei ole: www.youtube.com/watch?v=020MdntTw34
Sitten omatoimisempaa: www.youtube.com/watch?v=uWVW_Q4wyWU
Öljyllä on huomattava merkitys tuhkaamisen välttämisessä eli suositusten mukainen öljy sisään.
Regenerointihan polttaa vain noen ja hiilen, ei tietenkään jo kertaalleen palanutta tuhkaa.
Pari polttoa voi mennä helposti piloille kun ajon jättää kesken sillä ei sitä välttämättä huomaa sillä jos vain moottorin käynti hieman tulee raskaammaksi ja kulutusmittari reagoi. Kolmas yritys voi sytyttää vikavalon joka kyllä häipyy onnistuneen polton jälkeen.
Pönttö irti ja paineella puhtaaksi tai sitten kemikaalia sisään suoraan suodattimeen.
Ihan helppoa se ei ole: www.youtube.com/watch?v=020MdntTw34
Sitten omatoimisempaa: www.youtube.com/watch?v=uWVW_Q4wyWU
Öljyllä on huomattava merkitys tuhkaamisen välttämisessä eli suositusten mukainen öljy sisään.

Muutenkin meillä ajetaa tuolla reilummilla kierroksilla niin ei tukkeudu paikat niin helpolla. Jos olisi vaihde opastin niin ajattaisi pykälää suuremmalla vaihteella. Ja silloin olisi niin pienet kierrokset että pidemmän päälle ei kaksoismassavauhtip

