rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Heisenberg
« : 16.03.2016 kello on 23:38 »

Tulipa juuri katsottua koko video. Erinomaisen hyvin ja suurella vaivalla tehty dokumentti!  Thumb
Pari kertaa olen kaverin kanssa käynyt muutaman tonnin kotteroita hakemassa nahkahousuilta, ja ihan oli tuttuja elementtejä (dönerit ja mäkkärien wifit etenkin :D ) Kyllä taitaa nykyään olla niin että hirveän kannattavaa tuo auton haku ei ole, lähinnä huvin ja harrastuksen vuoksi ja jos jotain lomailua tai muuta asiaa hoitaa samalla. En kyllä jaksaisi enää, ehkä, lähteä. Ellei jotain erikoisempaa ole hakemassa.

Harvinaisen kehno tuuri tuon Fiuden kanssa, toivottavasti paha karma hellittää jo pian otteensa Petterin Fiatista.
Hattua on nostettava miten rauhallisesti ja letkeästi suhtauduitte näihin vastoinkäymisiin, yhtään ärräpäätä en kuullut videolla.
Kirjoittanut: Keltanokka
« : 8.03.2016 kello on 19:32 »

Ei ole varmuutta mistä vika alunperin johtui. Jäätymistäkään ei ole kukaan voinut toteen näyttää. En tiedä sitten olisiko tilanne voinut olla jopa niin, että jäätymistä ei edes tapahtunut vaan tuo mäntävaurio aiheutti öljyn ulos tulon? No eipä tuolla suurta väliä... Käänteitä on ollut ja toivoisin jo niiden riittävän, mutta pahoin pelkään että logotarrassa olevan palmun tilalla on mänty ja markiisi maalattu miten sattuu väärällä sävyllä.

Jostain syystä mieleen tuli lastenlaulu "Korpikuusen kannon alla on mörrimöykyn kolo." :laugh:
Toivottavasti se tuosta vielä iloksi muuttuis.
Kirjoittanut: Petteri81
« : 7.03.2016 kello on 22:49 »

On siinä ollut tilannetta riittäämiin.

Siis näin yhteenvetona. Onko kaiken alun ongelma ollut se, että silloin tammikuussa kun toitte auton ja oli kova pakkanen, niin se kone ei kestänyt pakkasta, koska keulassa ei ollut maskia.

Onko tämä päätelmä väärin ?

Ei ole varmuutta mistä vika alunperin johtui. Jäätymistäkään ei ole kukaan voinut toteen näyttää. En tiedä sitten olisiko tilanne voinut olla jopa niin, että jäätymistä ei edes tapahtunut vaan tuo mäntävaurio aiheutti öljyn ulos tulon? No eipä tuolla suurta väliä... Käänteitä on ollut ja toivoisin jo niiden riittävän, mutta pahoin pelkään että logotarrassa olevan palmun tilalla on mänty ja markiisi maalattu miten sattuu väärällä sävyllä.
Kirjoittanut: Pertti K
« : 7.03.2016 kello on 20:04 »

oisko ollut huoltomiesten pilkkireissu, vai kuuluiko ääni jo huoltoon mennessä.
Eipä tainnut kuulua jos hinurilla "huoltoon" meni.
Kirjoittanut: 88k5
« : 7.03.2016 kello on 18:45 »

On siinä ollut tilannetta riittäämiin.

Siis näin yhteenvetona. Onko kaiken alun ongelma ollut se, että silloin tammikuussa kun toitte auton ja oli kova pakkanen, niin se kone ei kestänyt pakkasta, koska keulassa ei ollut maskia.

Onko tämä päätelmä väärin ?
Rumasti sanottuna - ongelma on se fiat (suunnittelun kukkanen), se pitää viritellä Pohjolan pakkastalveen. Pako- ja kampikammiokaasujen kierrätystä ei ole tehtaalla ajateltu pakkaseen (vieläkää) Thumbd

Kumma kyllä Turkissa Italian markkinakoodilla (Italiaan tarkoitettu) Ford toimii ongelmitta Pohjolan pakkasessa. Jos Ottosanin helteessä huohotinletkut ovat sähkölämmitteiset, huonosti kannattavaa on Fordin tuotanto.. epäilen fiksumpaa ratkaisua  :-*
Kirjoittanut: pamaus
« : 7.03.2016 kello on 17:58 »

On siinä ollut tilannetta riittäämiin.

Siis näin yhteenvetona. Onko kaiken alun ongelma ollut se, että silloin tammikuussa kun toitte auton ja oli kova pakkanen, niin se kone ei kestänyt pakkasta, koska keulassa ei ollut maskia.

Onko tämä päätelmä väärin ?

Kirjoittanut: Petteri81
« : 7.03.2016 kello on 17:51 »

Viimeisimmät käänteet... Moottori vaihtui uuteen ja auto saatiin takaisin, mutta huomasin, että olivat naarmuttaneet markiisin pahasti. Lisäksi etumaskissa on naarmu ja teippaukset parista paikkaa rikki. No nyt tänään meni takaisin pajalle, että saavat maalattua markiisin ja laitettua teippaukset. Jotenkin vaan epäilen, ettei tälläkään kertaa onnistu, nimittäin kyseli valokuvaa, josta teippimies voisi katsoa minkälaiset pitää tehdä. Eli siis kyseessä on markiisin (Thule) tarra (minkä omasta mielestä voisi ihan tilata jostain) ja konepellissä oleva sunlight logo. Taitaa olla kohta taas videon paikka >:(
Kirjoittanut: Petteri81
« : 25.02.2016 kello on 22:43 »

Lämmitin siinä kuulemma oli, mutta en tiedä minkälainen. Tuskin tekevät mitään sen suhteen. Eipä tuolla talvella ole tarkoitus ajella, joten ei viitsi ainakaan siitä maksaa. Takuutakin on vielä pari kesää jäljellä, joten ei tarvi hätäillä  ;D
Kirjoittanut: Vaeltaja
« : 25.02.2016 kello on 22:09 »

Laitetaanko siihen uuteen moottoriin samalla, ennen koneen paikalleen laittoa, huohottimen nestekiertoinen lämmitys? Tuossa vaiheessa se olisi helposti laitettavissa.
Kirjoittanut: Weicco
« : 25.02.2016 kello on 22:06 »

oisko ollut huoltomiesten pilkkireissu, vai kuuluiko ääni jo huoltoon mennessä.