rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Rölli
« : 9.03.2016 kello on 19:15 »

ainaha sitä voi harkita ;D
harkittu ja kottaraiselta tuli nuhteita :D...
Kirjoittanut: reissuauto
« : 9.03.2016 kello on 19:06 »

Taitaa turbokone olla sama kuin vapari, kannentiiviste taitaa olla eri ja jos pumppu on Boschin niin ei ongelmaa.
Kirjoittanut: Rölli
« : 9.03.2016 kello on 15:38 »

Osaisikohan Rölli sanoa tuohon jotakin.  Thumb

Kokeile laittaa yksityisviestiä, jos ei satu olemaan kuulolla.

Tuosta löytyy, lähetä YV: http://karavaanari.org/index.php?action=profile;u=43
ainaha sitä voi harkita ;D
Kirjoittanut: Ossi66
« : 9.03.2016 kello on 15:18 »

Korjaamon kertomaa on tuo vikadiagnoosi, itselläni on vain parkkiruutu taivasalla joten renkaanvaihtoa suuremmat toimenpiteet pitää teettää muualla. Autossa on MT-75 laatikko ja ilmeisesti Suomessa asennettu turbo.

Pari turbotonta konetta olisi ehdolla, toinen 89 ja toinen 99. Vanhempaan kävisi ilmeisesti moottorikiinnikkeet ja apulaitteet heittämällä mutta uudemmassa joutuisi jotain säätöä tekemään. Turbosta en tiedä, laittaako vai ei. Tuntiveloituksen ollessa liki 100 € kovin kauaa ei jalanjälkien tekemisestä haluaisi maksaa, kiinteää hintaa ei hommalle saanut.

Mikäli joku voi suositella Oulun seudulla osaavaa kohtuuhintaista tekijää niin olisin kiitollinen tiedosta.

Huomaa. Turbottomaan ei voi laittaa turboa koneen rakennetta muuttamatta.
Kirjoittanut: Alan
« : 9.03.2016 kello on 13:25 »

Osaisikohan Rölli sanoa tuohon jotakin.  Thumb

Kokeile laittaa yksityisviestiä, jos ei satu olemaan kuulolla.

Tuosta löytyy, lähetä YV: http://karavaanari.org/index.php?action=profile;u=43
Kirjoittanut: Ventti
« : 9.03.2016 kello on 12:58 »

Korjaamon kertomaa on tuo vikadiagnoosi, itselläni on vain parkkiruutu taivasalla joten renkaanvaihtoa suuremmat toimenpiteet pitää teettää muualla. Autossa on MT-75 laatikko ja ilmeisesti Suomessa asennettu turbo.

Pari turbotonta konetta olisi ehdolla, toinen 89 ja toinen 99. Vanhempaan kävisi ilmeisesti moottorikiinnikkeet ja apulaitteet heittämällä mutta uudemmassa joutuisi jotain säätöä tekemään. Turbosta en tiedä, laittaako vai ei. Tuntiveloituksen ollessa liki 100 € kovin kauaa ei jalanjälkien tekemisestä haluaisi maksaa, kiinteää hintaa ei hommalle saanut.

Mikäli joku voi suositella Oulun seudulla osaavaa kohtuuhintaista tekijää niin olisin kiitollinen tiedosta.




Kirjoittanut: reissuauto
« : 9.03.2016 kello on 12:17 »

Vähän on kyllä kilometrejä ei pitäisi hajota koneen tai laatikon jos on MT75 loota. Koneen saa purettua aika pitkälti ja helposti alakautta etenkin jos etupää on lehtijousilla. Itse vaihdoin kiertokangen laakerit, hoonasin ja vaihdoin männänrenkaat lohko paikallaan tosin kansi oli pois. Onko siinä turbo?
Kirjoittanut: jus66si
« : 9.03.2016 kello on 11:09 »

Tuolta kantsii kans kysellä jos jollain ois tarjola. Ihan hyvä saitti foordiharrastajalle . Thumb

http://www.fordclub.fi/foorumi/
Kirjoittanut: 88k5
« : 9.03.2016 kello on 10:43 »

Liuska kiilannut väliin, kampuran kaula ja pukki pilalla - jotain ketjureaktiota? Täsmennä vähän..
Kyllähän osia vaihtelee.. tietty jos vaihtajalle palkkaa maksaa, voi tulla auton/moottorin arvosta edestä..
Kirjoittanut: Ventti
« : 9.03.2016 kello on 10:36 »

Kampiakselin laakerivaurio, olikohan nelosen kohdalla runkolaakeri lähtenyt liikenteeseen. Ei kuulemma kannata
korjata. 

Olin siinä uskossa että Transit kestäää, ikävä yllätys kun 148 tkm ajetusta autosta hajosi syksyllä vaihdelaatikko ja nyt 200 km myöhemmin kone.