rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: mike
« : 3.11.2015 kello on 16:20 »

Eiks noissa kuorkeissa tuon numeroisissa ollut jossain tuplaperäkin? Tiedä sit välityksistä.
Kirjoittanut: Jamo64
« : 3.11.2015 kello on 14:38 »

Jotkut sanoo että linja-autoissa olisi harvempi perä. Juu siltä tosiaankin tuntuu aika haastelleista olevan.
Kirjoittanut: Rölli
« : 3.11.2015 kello on 01:06 »

ooppa löytäny haastavan mallin,peränvaihtoo aatellen....
Kirjoittanut: RR
« : 2.11.2015 kello on 22:16 »

Mulla on sama kone. Ja samanlaiset jarrutki, saattaa olla samalla mitoituksella.

Vähän on sitte kyllä haasteellista tuon perämurikan kanssa, 508:ien ja 608:ien perät ei oo tarkotettu "isolohkolle", taka-akseli on huomattavasti kookkaampi. Ja kuorkeissa ja busseissa on todennäkösesti sama tiheä perä mikä sulla on jo kiinni.
Kirjoittanut: Jamo64
« : 2.11.2015 kello on 20:21 »

Juu siinähän se on.
Kirjoittanut: 88k5
« : 2.11.2015 kello on 20:02 »

Tevekö?

Kirjoittanut: Jamo64
« : 2.11.2015 kello on 19:58 »

Ei siinä painoa ole kun noin 6 tonnia. Se on aikoinaan asuntoautoksi tehty. Isompia renkaita ei voi laittaa kun ei mahdu taka olemaan Kone on OM352.
Kirjoittanut: RR
« : 2.11.2015 kello on 19:40 »

No sullahan lienee vain 130 heppaa 13-tonnisessa autossa, mulla on samanverran 6,7 tonnin kokonaispainolla olevassa kopassa. Vaihdoin 8.5R17,5 renkaat tuumasiin, 215/75r17,5. Välitykset putosi n. 5%.

Tee sama toisinpäin, niin saat sen 5-10% lisää kokonaisvälitystä. Taaksekin saa jonkin verran leveemmät mahtumaan vaikka onkin paripyörät. Leveemmät vanteet tietty auttaisi sitä asiaa.

Ei tolla varmaan yli satasta pääse kuitenkaan ja pidempi perävälitys huonontaa kiihtyvyyttä ja mäennousukykyä entisestään.
Kirjoittanut: Jamo64
« : 2.11.2015 kello on 19:27 »

Mehujarrut ilmalla tehostetut. 8 pultilla on pyörä kiinni.
Kirjoittanut: Rölli
« : 2.11.2015 kello on 15:02 »

akselipaino, ja muut selviää mittanauhalla.. onko siin mehu vai ilma jarrut?
ja mikä pulttijako?