rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: velnum
« : 24.10.2015 kello on 16:19 »

Morjes äijät ;D

Pääakselin eroavuuden tarkastelu ,pistää pohtimaan eri vaihteistoihin sisuskalujen valmistus vuoden soveltuvuus keskenään  I alustaisissa ducatoissa .

Pituus eroja näköjään löytyy pääakselissa  2L pensa   84-88  ja 90-94 vuoden lootissa. ::) Se myös vaivuttaa todennäkösesti toisioakseli inkin

Sekä toisioakselin tasauspyörästön kanssa välittävä , hammaspyörän pykälien määrässä  on eroja 12 ja 13 näköjään

Sekä tasauspyörästön välityksissä on hienoisia eroja näköjään vaikka kyseessä olisi pensa tai td  , tietysti auton malli onko Bussi vai lava-alustainen määrää myös välityksen tarvetta.