rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 16.08.2015 kello on 07:11 »

Onko se 12V vakiovirta syöttö, vai voiko sillä ladata akkuja.
Kirjoittanut: Lerssinen
« : 15.08.2015 kello on 23:09 »

Bensalla käy juu  :) Kolmannella käynnisty jahka sain öljyt/bensat liruteltua sisään ja nykittiä..

Vähä aikaa käyttelin ja kokeilin kuormaa, 2800w lämmitintehoa eli jatkuvaa täystehoa ainakin kesti helposti enkä äkkiä löytäny isompaa luotettavaa kuormaa eli tuntuu ainakin jotain tulevan.. Samoten 12 voltin ulosottokin toimi  Thumb
Kirjoittanut: Rölli
« : 15.08.2015 kello on 22:57 »

Onko toi pensakäyttöinen?
niihän tos päällä lukee Thumb
Kirjoittanut: mjo33400
« : 15.08.2015 kello on 22:14 »

Onko toi pensakäyttöinen?
Kirjoittanut: Lerssinen
« : 14.08.2015 kello on 22:25 »

Ostinpa miekii tämmösen  ;D ;D Ei paljoa maksanu eikä kuittia kirjoiteltu  :D



Kirjoittanut: LivinginLapland
« : 4.05.2015 kello on 20:27 »

Siinä se on kampiakseli. Pitää vaan alkaa tilaamaan laakerit siihen ja homma jatkuu ja jatkuu vaan. Harmi kun ei ole mikrometriä ja pitää yrittää työntömitalla tuhertaa.
Kirjoittanut: LivinginLapland
« : 24.04.2015 kello on 11:13 »

Kyllä minä sielläkin olen vaikka en siitä kerhosta ja siitä pussihousuporukasta sitten pidä ollenkaan. Kyllä sitä voi luettaa ja autoa vahata ja ostaa alumiinivanteita jos vain tykkää rahaa jaella. Mutta minun näkökulmasta asiat on erilliaisia ja sinne en latin latia haluaisi viedä. Tuossa on muuten tuo KBPC5010 Bridge Rectifier eli tasasuuntausilta jolla agregaatti saa käyttövirtansa j joka mulla oli mennyt ja joka maksaa 0.99$.
Kirjoittanut: Knaus-90
« : 24.04.2015 kello on 11:08 »

^
Oletkos tuota peugeot foorumia lueskellu, useasti sieltä saa vinkin ja lmaiseksi.
Itelläkin Ranskalainen, ja olen muutaman avun, rellufoorumilta saanut.
Vikakoodin luettaminen kannattais tehdä, jos ecukin on vaihdettu.
Kirjoittanut: LivinginLapland
« : 24.04.2015 kello on 10:43 »

Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys. Peugeotissa vika pitäisi nollautua automaattisesti. Olen tehnyt seraavaa. Vaihdoin ECU:n uuteen Briteistä tilaamaani oikealla varaosanumerolla. Valo paloi koko ajan ja sitten se rupesi vilkkumaan.Siinä oli siis crashdataa. Tinasin johtoliitimien paikat penkin alta. Tarkistin spiraalinratin alta. Ajoin Roi osaan ja vaihdoin kuljettajan pussin. Sitten ajoin Napaiirin purkamolle ja kävin irrottamassa pelkääjän puolen pussin purkuautosta, kun aamulla tein saman homaan ja ei vaikutusa. Hanskalokeron pohjassa on kaksi ruuvia niin, että ne joutuu kojetaulun sisäpuolelta avaamaan. On aika homma ensimmäisellä kertaa. Sitten purkaamon asentaja otti yhteyttä läppärillä ja ei saanut ECU:n yhteyttä. Sitten menin Porholle ja varasin ajan sopeutukseen joka oli iloisesti sata euroa. Siihen pitää ladata joku ohjelmakin. Tämä ei ole minun tietämyksen piirissä. Toki tietokoneet mutta tuo itse operaatio on uusi. Pitäis kai tilata se kaapeli mutta miten sen tietää että se sopii näin vanhaan autoon. Peugeotilla on juuri ongelmia tässä- Niin kävin autosähkö Huhtasellakin kysymässä ja hän kattoi Bosch testerin valikosta että 02 vasta löytyy sopeutus valikosta. Rahhaa on palanu neljäkymppiä tähän mennessä. Sitten minulla on vielä aikarele jonka laitan mittaritaulun taakse jos ei muuten saa kuntoon. ABS renkaat on eestä syöpyneet. Ne minulla ottaa tuossa. Mutta mitä minä oikeasti tarvin olisi oskilloskooppi jolla pääsis anturit kattomaan. Sen kun sais lainaan. Kiinasta on olen kattonut ettää sais seittämälläkympillä mutta se menee ohi budjetin ja joutuu vähän arpomaan. Jarrut pelaa mainiosti mutta kun nostaa loppujarrutuksessa pumppu pärähtää päälle. Itse auton parasta antia on hiljaisuus josta se aikanaan on saanut kehuja ja 100 kW bensavapari. Olen ajellut RE85 sekoituksella 6/4 ja maantiellä ei silti mene kuin kaheksan litraa. Parin viikon päästä on oikein reissuakin tiedossa. Mennään kattomaan Luulajaa ja ehkä Jällivaaraa. Kartat on tilattu ja kovasti odotellaan reissua. Tällähän sais jo kiskottua jotakin kopperoa. Ei puutu, kuin rahhaa että sais jonkun vanhan yksiön koukkuun. Ja pitäis olla ne peilitkin, että olis ees jonkun näköistä. Lippis mulla jo on ja jonkulainen pesuekkin.No haaveillaan. Eikähän sitä sitten kun se on jo aivan liian myöhäistä päästä siihenkin vaiheeseen. Tuossa olin kattomassa Sinettäjärvellä Laatumaan vuokratonttia. Siellä se on juuri tuon järven takana. Sinne ei ole tietä mutta mikä tuossa on hyvä niin tuosta ei ole kuin kymmenkunta kilometriä Rovaniemi Cityyn. Saahan sitä persaukinen haaveilla kuitenkin. Mutta Kreikan tiellähän tässä ollaan noin muutenkin. Tuossa vasta hain Roin energialle ja ei ollukkaan ko neljäkymmentä hakijaa. No sitten kysyin että josko sais CV nähä joka sinne otettiin niin sanottiin vain että on oikein viimeisen päälle pätevä valittu. Tietenkin jostain etelästä. Tää on niin tätä. Pikku matalapaineessa vain pettymyksestä seuraavaan.
Kirjoittanut: kimi
« : 23.04.2015 kello on 15:19 »

Airbagin valo ei välttämättä sammu vaikka itse systeemissä ei vikaa olisikaan tai se on korjattu. Vaatii vikakoodin nollauksen, esim. mun Alfassa. Penkkien alla olevat liittimet on usean auton ongelma ja ne putsaamalla ja koodin nollaamalla saattaa ongelma olla ratksistu