rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: reiska14
« : 15.08.2015 kello on 21:26 »

Konetilan puolelta aukaisee pari ylintä vaijerin pantaa jos tuntuu tiukalta. 01 mallissa vaijeri on kiinni ainakin pikalukituksella. Jos kaikki valot on pimeenä niin tarkasta ensin sulake.
Kirjoittanut: HiTec
« : 24.07.2015 kello on 22:54 »

Muistathan öljytä kaikki sähköliitospinnat kun mittaripaneli on irti. Ei kuitenkaan lamppujen kupuja....

Ns. öljyinen kontaktispray on tähän parasta Thumb
Kirjoittanut: Mjerica
« : 24.07.2015 kello on 15:43 »

Vaijerin alapää on helppo irrottaa jos vaivautuu auton alle, kun
alusta on näin korkea niin lankunpalat etupyörien alla riittänee
useimmille. Liitos löytyy vetopyörästön takakotelosta oikealta reunalta.
Paikka näkyy jotenkuten kuvasta ketjussani: http://karavaanari.org/index.php/topic,11720.0.html
("vaihteisto menossa vieroitukseen")
 Siinä häämöttää kumitulpan nippa jolla suojasin aukon, älä hämäänny siitä.
Takaisin laitettaessa kannattaa pyöräytellä vaijeria että löytyy oikea asento,
muuten voi vastustella paikoilleen menoa.

Tuleepa sitten käytyä vaihteistoöljyn mittatikulla samalla.

Muistathan öljytä kaikki sähköliitospinnat kun mittaripaneli on irti. Ei kuitenkaan
lamppujen kupuja....
Kirjoittanut: hartsakoski
« : 24.07.2015 kello on 14:32 »

Onko vaikea homma löysätä vaijeri vaihdelaatikon puolelta,niin sais "löysää",joku varmaan tietää asian.
Kirjoittanut: HiTec
« : 24.07.2015 kello on 10:47 »

Muistaakseni tuo nop.mittarin vaijeri omassakin ex. Dukussa taisi vastaan kinnata. Vähän enempi voimaa s.e. sai käden väliin, vaijerin kiinnitys ruuvaten auki ja mittaristo pois. Se takaisinlaitto olikin sitten "mielenkiintoinen" sovitella tuota vaijeria takaisin arpapelillä :-\
Kirjoittanut: tsahkali
« : 24.07.2015 kello on 10:43 »

Pitiköhän se vaijeri irrottaa ensin?
Kirjoittanut: äxä
« : 24.07.2015 kello on 09:59 »

Minulla on myöskin sama ongelma -99 mallisessa Ducatossa. En saa mittaritaulua ulos enempää kuin pari senttiä, ei sormet mahdu väliin. Miten saisin sen mittariston enemmän ulos että pääsisin käsiksi niihin johtoihin, vaijeriin ja niihin lamppuihin?
Kirjoittanut: jamppa508
« : 18.07.2015 kello on 05:23 »

Mittaristossa näkyy molemmissa päissä ruuvit, ne auki, johdot ja mittarivaijeri irti (on pikaliittimellä) ja mittaristo on kädessä, näyttää tuommoselta takaa päin, lamput lähtee irti, kun käännät vasemmalle ja nostat pois


Kirjoittanut: Raksaus
« : 17.07.2015 kello on 23:46 »

Kiitos Jamppa. Olisiko vinkkiä tarjota millä keinoin tuohon pääsee käsiksi helpoiten?
Kirjoittanut: jamppa508
« : 17.07.2015 kello on 21:51 »

Kyllä siellä on ihan vaihdettavat polttimot