Jos ny todella mietitään mihin sitä 220 tarvitaan? Lämitys ja ruuan laitto hoituu kyllä kaasulla mitkä on tärkeimmät. Akkujen paino jo rajoittaa aika paljon kulkinetta. Paljonko painaa 540A akut? Viihde laitteita ei kait reissussa tarvita välttämättä,kylmää saa kaasulla yms. Auton kun laittaa käyntiin niin akut latautuu.
Vaimolle tuo fööni/kiharrin on aika "must" - mihinkään butaanirautaan rahoja hukkaa..

Tai jos miettii asian toisinpäin - mihin sitä tolppasähköä, edes leirintäalueella tarvitsee (tietty akkuja latailen, jos hintaan sähkö sisältyy), kun puskissa ilmankin pärjää.
Kyllä meillä "mobile homessa" nuoriso ajonaikana PS3:stä käyttää, läppäri akkukin töpsölisähkössä latautuu, kamera-akunlaturi, kännyt ja tabletitkin. Joku tyrkyttää vaihtoehdoksi; "osta kasa erilaisia dc/dc muhentimia, parempi hyötysuhde.." - empä osta kun värkkien vaihtuessa, jos eivät usb-latureita, menee muhentimia vaihtoon. Toisaalta kun on jo kaikki pistorasiat "vaihtoverkossa"; inv->230VAC tai tolppasähkö. Eipä tarvii käyttäjiä opastaa; toimi kuin kotonas..
Välillä "mobile homesta" tulee "mobile office" - kaikki printteri/skanneri/koppari värkitkin matkassa, ja eri näköstä akkukonetta vailla latinkia, eikä tolppasähköstä tietoakaan..