Kirjoittanut: JPVäisänen
« : 2.08.2015 kello on 10:49 »Moikka,
Vaihdatin tuossa viimeviikolla corollaan kytkimen ja kaksoismassavauhtip yörä vaihtui taksimallin jäykkään pyörään. Vaihdon syy oli kytkimen jumalaton jäykkyys ja koneet outo tärinä 1000rpm:ssä. Kytkin korjaantui ja tärinä hävisi mutta parin päivän jälkeen tuli sellainen vika että 2-3km ajon jälkeen kun painaa kaasua niin alkaa kone pätkimään kummasti. Kun saa heruteltua kierrokset yli 2000rpm:n veto jatkuu normaalina ja tasakaasulla ei nyki ollenkaan. Koneena on se 2.0l D-4D turbolla, sama kone varmaan Avensiksessakin.
Jos jollakulla on ollut samanmoisia ongelmia niin diagnoseja vastaanotetaan.
-JP-
Vaihdatin tuossa viimeviikolla corollaan kytkimen ja kaksoismassavauhtip yörä vaihtui taksimallin jäykkään pyörään. Vaihdon syy oli kytkimen jumalaton jäykkyys ja koneet outo tärinä 1000rpm:ssä. Kytkin korjaantui ja tärinä hävisi mutta parin päivän jälkeen tuli sellainen vika että 2-3km ajon jälkeen kun painaa kaasua niin alkaa kone pätkimään kummasti. Kun saa heruteltua kierrokset yli 2000rpm:n veto jatkuu normaalina ja tasakaasulla ei nyki ollenkaan. Koneena on se 2.0l D-4D turbolla, sama kone varmaan Avensiksessakin.
Jos jollakulla on ollut samanmoisia ongelmia niin diagnoseja vastaanotetaan.
-JP-