rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: JPVäisänen
« : 2.08.2015 kello on 10:49 »

Moikka,
Vaihdatin tuossa viimeviikolla corollaan kytkimen ja kaksoismassavauhtip yörä vaihtui taksimallin jäykkään pyörään. Vaihdon syy oli kytkimen jumalaton jäykkyys ja koneet outo tärinä 1000rpm:ssä. Kytkin korjaantui ja tärinä hävisi mutta parin päivän jälkeen tuli sellainen vika että 2-3km ajon jälkeen kun painaa kaasua niin alkaa kone pätkimään kummasti. Kun saa heruteltua kierrokset yli 2000rpm:n veto jatkuu normaalina ja tasakaasulla ei nyki ollenkaan. Koneena on se 2.0l D-4D turbolla, sama kone varmaan Avensiksessakin.
Jos jollakulla on ollut samanmoisia ongelmia niin diagnoseja vastaanotetaan.
-JP-