rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: reiska14
« : 24.07.2015 kello on 23:21 »

Nojoo... Jos on nyt toi tolpan reikä + ovessa tulo ilma + truman alla 100x200 reikä niin luulis ilman riittävän  :D

(mutu)
Kirjoittanut: 88k5
« : 16.07.2015 kello on 11:33 »

^^
Tiedetään..

Mutta kysymykseen; onko Ducato-reiät/reikä laskettu mukanaan - jos löydät a-osasta omansa, lyö kiinni vaan, jos horottaa kylmää.. ei se kojelaudan ilmanvaihdokaan torvisto/kennosto tuulen tuiverrusta sisään estä.

Eli ei ilma lopu - mutu  ;)
Kirjoittanut: Oulaa
« : 16.07.2015 kello on 11:30 »

Samaa luukkua taivastelin tuossa kun auton alla touhasin .
Ajattelin laittaa sen tukkoon samalla kun vuoraan rappusetkin kun sieltä suunnalta kuuluu ajoäänet kabiiniin .
Kirjoittanut: vuolma
« : 16.07.2015 kello on 11:10 »

Jatkan vielä. Kyseinen rakenne on kaikissa Ducato 250 alustoissa sisarmerkkeineen. Olipa matkailukorin ilmanvaihto suunniteltu miten tahansa, ko. aukko on siinä mukana olipa suunnitelmissa tai ei   
Kirjoittanut: 88k5
« : 15.07.2015 kello on 21:06 »

Ainakaan painovoimaisessa ilmanvaihdossa, joka asunto-osaan kuuluu, ei poistoventtiili voi sijaita noin alhaalla.
Ja miksi poistoilmaa suodatettaisiin (sisällä likaisempaa kuin ulkona-> ulkoilma pelastuu  :P).

Sen sijaan pakuohjaamon (umpiohjaamo takaseinällä) se voi olla poistoilma-aukko kun on "koneellinen ilmanvaihto". Matkailuautossa tuotakaan ei tarvita, koska poistoilma hoidettu katonrajan venttilein/tuulettuvin kattoluukuin..

Etsi jokatapauksessa asunto-osasta rappusen tai lattialta jostain ne vars. tuloilma-aukot tai -aukko. Jos ei mitään löydy, on tuo kysymäsi sitten ehken sellainen.

E: niin, mitenhän hyvin tuo toimisi ainoana tuloilma-aukkona, jos erotat suht. tiivistiisti ohjaamon termo-välipeitteellä.
Kirjoittanut: vuolma
« : 15.07.2015 kello on 10:07 »

Siis, vänkärin oven takareunan tolpan alapäässä auton alla on suodattimella varustettu kämmenen kokoinen ilmanvaihtoaukko. Vastaava aukko auton toisella puolella on suljettu umpinaisella muovilaipalla. Oletan ko. aukon olevan peltiväliseinällä varustetun pakettiautoversion ilmanvaihdon poistoaukon, joka olisi matkailuautoalustas sa ikäänkuin jäännöksenä. Kysymykseni on: onkohan kyseinen aukko laskettu mukaan asunto-osan raitisilma-aukkona? Pystytolppa pysyy talviaikaan ainakin kylmänä.