rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Mjerica
« : 24.07.2015 kello on 16:13 »

"No selvis sit syykin, öljyt vähissä, laatikon kuoressa hius halkeama"
- Nämä molemmat on seurauksia, syynkin arvelen tietäväni jos kohta
 tässä tapauksessa sillä ei ole enään merkitystä.

"etuvetoisen tilalle nelikon laatikkoa"  ?
"tuntuu löytyvän paremmin kuin etuvetolaatikoita"  ?
- Mitäs multa nyt jäi huomaamatta... jos tämän mun tunteman viisivaihteisen
 Ducato ykkössukupolven viisivaihteisen laatikon tilalle on saatavissa jokin
 kunnollinen ratkaisu niin siihen kannattaa tarttua. (koskee myös kakkossukupolvea,
 uudempia en tunne juurikaan). Mutta mikä on tämä muu kuin etuvetolaatikko,
 tiedän että on olemassa neliveto mutta en ole koskaan nähnyt sellaista.

@velnumm,  "Osta tuolta takuu purkaamo ehjä  loota".
- ehjä loota on tässä yhteydessä erittäin harhaanjohtava nimitys. Aikoinaan kysyin
 Tamgearsilta että jos olisi käytettävissä kaikki mahdolliset resurssit niin mitä parannusosia
 pitäisi tehdä että tällaisesta saisi kunnollisen vaihteiston. Vastaus oli että jokseenkin kaikki
 sisäkalut, kuoret voisi kelpuuttaa. Aikanaan totesin itsekin asian.
- Tarkoitus olisi vielä pinnistää maaliin asti ketju viime kesän remontistani jossa tutkin
 asiaa. Joitain ratkaisujakin löytyi mutta nekään eivät riitä pelastamaan niitä joiden mielestä
 viitosta on pakko käyttää ajossa.

Kirjoittanut: velnum
« : 23.07.2015 kello on 11:42 »

Osta tuolta takuu purkaamo ehjä  loota .Et tarvitse kekkuloida ton lootan kanssa. ;D

http://www.nettivaraosa.com/varaosa-ja-kolariautot/1051402
                                                                                                                                                                                    https://www.bildelsbasen.se/se-sv/Peugeot/PEUGEOT-J5/All/V%C3%A4xell%C3%A5da-&-Drivaxel-&-Mellanaxel/V%C3%A4xell%C3%A5da-manuell-5_vxl/Alla/ID-27917828/?page=1&order=modelyear&asc=1
Kirjoittanut: Jassolpr
« : 22.07.2015 kello on 22:56 »

Puolisen vuotta sitten meni vaihdelaatikko reissussa. Olin reissun loppu päässä kun 5 vaihde pomppas pois. no muilla vaihteilla normaalisti perille. Lähtiessä kun työntelin lumia autosta kauempana ni alko jumalaton rallatus ja kolina tyhjällä käynnillä vaihde vapaalla.
päätielle oli pakko nilkuttaa korvesta kaikkine rutinoineen. No selvis sit syykin, öljyt vähissä, laatikon kuoressa hius halkeama >:(
Sitten kysymyksiä jos jollain olisi vastauksia. onko kukaan onnistuneesti laittanut etuvetoisen tilalle nelikon laatikkoa? Välitykset??(tuntuu löytyvän paremmin kuin etuvetolaatikoita). Tuon rikkinäisen laatikon kuntoon saattaminen tuntuu aika projektilta. laakerit vissiinkin palaneet ym. rattaan hampaan palanen tuli ulos kun laskin öljyt pois laatikosta. Auto on 2.5td peugeot. Jos jollain olisi ideoita aihetta sivuten ni otan kiitollisena vinkit vastaan :)