rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: K.E.V
« : 23.07.2015 kello on 08:26 »

Onhan se kurjaa  :(
Aja tuonne Jyväskylän viereen hietasaareen. Etsi sieltä 620 Polar.
Niillä nurkilla aina tarttee sitä.  8) :o

Sorry oli pakko  :-[
Kirjoittanut: Arska
« : 22.07.2015 kello on 22:45 »

Nuppi oli ääriasennossa, käänsin sen pienemmälle, mutta ei tarkene kokeilla toimisikos se nyt >:D. Toivotaan että nyt edes kerran vois kokeilla ilmastoinnin toimivuutta tänä kesänä.
Kirjoittanut: Toukolanttu
« : 8.07.2015 kello on 19:53 »

Tulipas tässä mieleen, että se voisi olla höyrystimen jäätymissuoja. Jos se on se, niin liian kylmälle
säädettynä voi höyrystin jäätyä ja jään kertyminen rikkoa höyrystimen  ::)
Kirjoittanut: Arska
« : 7.07.2015 kello on 19:35 »


Hei.
Tuolla termostaatilla säädetään höyrystinkennon lämpötilaa, siis kuinka kylmänä kenno on.
Nyt sinulla on lukemani perusteella tilanne jossa ko. termostaatti on hieman liian "tiukalla"/kylmällä ja höyrystinkenno pääsee jäätymään, jolloin kylästöinti lakkaa toimimasta.
Säädä termostaattia hieman auki/vastapäivään niin kenno ei pääse jäätymään, kokeile seuraavalla reissulla toimintaa ja jos vielä lakkaa toimimasta niin säädä lisää.
Kiitos,täytyy säädellä.


Sent from my iPad using Tapatalk
Kirjoittanut: Andy the man
« : 7.07.2015 kello on 05:47 »

Hei.
Tuolla termostaatilla säädetään höyrystinkennon lämpötilaa, siis kuinka kylmänä kenno on.
Nyt sinulla on lukemani perusteella tilanne jossa ko. termostaatti on hieman liian "tiukalla"/kylmällä ja höyrystinkenno pääsee jäätymään, jolloin kylästöinti lakkaa toimimasta.
Säädä termostaattia hieman auki/vastapäivään niin kenno ei pääse jäätymään, kokeile seuraavalla reissulla toimintaa ja jos vielä lakkaa toimimasta niin säädä lisää.
Kirjoittanut: Mjerica
« : 4.07.2015 kello on 15:02 »

Kovasti näyttää termostaatilta, juu. Mutta mitä siis
säädetään.... jonkin kohteen lämpötilaa silloin vähintään
tarkkaillaan vaikkei välttämättä säädettäisikään.

 Tuosta lähtenee ohut metalliputki (epätekniset ihmiset
kutsuu sitä kapillaariputkeksi) jonnekin. Jos näin on niin
seuraapa putkea niin löytänet mitattavan lämpötilan kohteen.
 Johtojakin tuosta varmaan lähtee, niitäkin seuraamalla
selvinnee lisää. Olkoon nyt puolivillinä veikkauksena että
ainakin yksi johto päätyisi ilmastoinnin kompressorin
magneettikytkimelle .
  Kerrohan lisää jahka jotain selviää.
Kirjoittanut: Toukolanttu
« : 4.07.2015 kello on 13:17 »

Termostaatti
Kirjoittanut: Arska
« : 3.07.2015 kello on 21:05 »

Jokohan nyt näkyis


Kirjoittanut: arska100
« : 3.07.2015 kello on 19:44 »

Mun fiat atrian hanskalokeron alla on kuvan mukainen säädin.kuvittelisin sen liittyvän ohjaamon ilmastointiin,mutta mikäköhän se oikeesti on ja mitä sillä säädetään?
Tosin on mulla ongelmia ilmastoinnin kanssa,tunnin kun on päällä kylmä loppuu,10min.pois päältä taas pelittää  voisiko tuosta olla tuohon ongelmaa?
Ei näy kuvaa??
Kirjoittanut: Arska
« : 3.07.2015 kello on 19:01 »

Mun fiat atrian hanskalokeron alla on kuvan mukainen säädin.kuvittelisin sen liittyvän ohjaamon ilmastointiin,mutta mikäköhän se oikeesti on ja mitä sillä säädetään?
Tosin on mulla ongelmia ilmastoinnin kanssa,tunnin kun on päällä kylmä loppuu,10min.pois päältä taas pelittää  voisiko tuosta olla tuohon ongelmaa?