rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: 88k5
« : 12.07.2015 kello on 21:56 »

Meitä on kiinnostanut läpiajossa yöpaikkoja tarjoavat slussenit Götakanaalilla. Meni sitten järvien ylä- tai alapuolelta. Saman ajan vesitekniiikkaa löytyy esim.  Halstahammarista. Trollhättan on myös  mielenkiintoinen
Kirjoittanut: Aakku
« : 12.07.2015 kello on 20:50 »

Onko ideoita välille Kapellskär - Malmö?

On tullut suoraan ajettua joitakin kertoja ja pitäis nyt saada vähän mielenkiintoisemmak si tuo väli. Aikaa kyllä olisi, joten olisiko mitään järkeä ajella rantoja pitkin?

Kaikki pysähtymisen arvoiset kohteet kiinnostaa. Olen vähän niinkuin kaikkiruokainen.

Ruotsin jälkeen pitäis itsensä löytää ehkä Tanskan länsirannalta.
Kirjoittanut: 0d3_
« : 25.05.2015 kello on 21:07 »

Kaikki on pois minun 19vuotiaan lomarahasta;) eivaan kyllähän toimiva sammutin täytyy olla. Sammuttimia mulla on sekä kuskin paikalla että tuola asuntopuolella 2. Täytynee niitä leimailla vaikka jauheet onkin irti pullossa.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 25.05.2015 kello on 21:02 »

Tekeekö konkurssin jos on?
Eikös leimattuja uusia saa kaupasta kympillä kahdella.......
Kyllähän jokaisella täytyy olla toimiva sammutin kulkimessa
Kirjoittanut: 0d3_
« : 25.05.2015 kello on 20:13 »

Mitenkäs tuo sammutin pitääkö olla leimattu ruotsin maalla?
Kirjoittanut: 700
« : 8.05.2015 kello on 22:39 »

Suosittelen kokemuksesta ensisijaisesti Ruotsin caravan clubin paikkoja
:http://www.caravanclub.se/reseinformation/campingplatser

Aika vähän noita on pohjoisessa, mutta etelä-ruotsissa runsaammmin. Parhaita paikkoja ja fiilis on jopa parempi, kuin SFC-alueilla. Tosin joillakin alueilla isännät puhuu ensisijaisesti ruotsia, mutta hyvin  on pärjätty kohtuullisella ruotsin taidolla. Yleisesti ottaen ainakin meidän perhe on tykännyt juuri SCC-alueista.

Toki turistirysien lähellä on hyviä yleisiä alueita, joita on tullut myös käytettyä, kuten esim Lisebergs Askim Strand Göteborgin kupeessa. Voin suositella edellä mainittua viime juhannuksen perustella varauksetta. Harva paikka suurkaupungin vieresss pysyy yhtä siistinä ja rauhallisena täyteen ahdettunakin, kuin tuo. Ihan ykkösluokan paikka tuossa suhteessa ja muutenkin.
Kirjoittanut: ihaa
« : 8.05.2015 kello on 21:46 »

Ja mitä sitten todellinen on, kun laittavat puntariin.  ::)

Yleensä reippaasti yli 3.5 tonnin. Voin tunnustaa.  ;D

Mutta silti mennään perä ylhäällä, ei laahusta perä ei. Ducaton jousitus on parhaimmillaan kun ollaan juurikin tuolla maksimipainossa.  Thumb
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 8.05.2015 kello on 21:44 »

Hmm... Rellun omapaino taitaa jo pelkästään olla 3.1 tn :-[

Niimpä. Ja monella omapaino on huomattavasti korkeampi. Ja mitä sitten todellinen on, kun laittavat puntariin.  ::)
Kirjoittanut: HiTec
« : 8.05.2015 kello on 21:35 »

Mammanpoikien maassa on 3,5 tonninen pidettävä 3,5 tonnisena.     ::)

Hmm... Rellun omapaino taitaa jo pelkästään olla 3.1 tn :-[
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 8.05.2015 kello on 21:21 »

Mammanpoikien maassa on 3,5 tonninen pidettävä 3,5 tonnisena.     ::)