rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: seppoko
« : 3.08.2011 kello on 13:30 »

Kokkeilin tuossa saada kuskinpuolelta kuuluvaa outoa napsuntaa poistettua joustintuen yläpäänlaakerin vaihdolla muttei auttanu.Eli lähinnä paikallaan tai hitaalla vauhdilla kännettäessa kuuluu kuskinpuolelta selvästi outoa napsetta tai ääntä niinkuin joku paikkka olisi väljä mutta katsastuksessa ei ongelmia.Ääni kuuluu vain kun käännetään ohjauspyörää.Onkos kellään muulla ollut vastaavaa vikaa?

Boldaus lainaajan.
Kirjoittanut: -------
« : 3.08.2011 kello on 13:22 »

En muista, mutta tuliko edellisissä viesteissä ilmi iskarin yläpäälaakeri vikaa??
Kirjoittanut: JPVäisänen
« : 2.08.2011 kello on 14:42 »

Jos se paikallaan kääntäessä napsuu niin vika on todennäköisesti alapallonivelessä joka on kuivunut. Rimorin ohjetta kannattaa kokeilla ennen kuin tekee isompia offensiivejä.
Tätä kokeillaan..jossei auta niin sitte Raskoneelle.

Ootko aatellu voisko se ääni kuuluakin jostain rattiakselilta tai ihan siittä ratin alta vilkunpalautus tai muista sydeemeistä?Onko ohjausakselissa(varmaan on)niveltä?
Ei, kyllä se minusta tulee "vaseman jalan/jalkaterän" suunnasta tää ääni.

Nyt meni ihmetyksen puolelle..ei vaikuta vetonivel ongelmalta..
Arvailuksi menee ..simpukka??..
Sanoit aijemmin että olit vaihtanut iskunvaimentimen yläpään laakerit joten sekään ei tule kysymykseen oliko muuten ruosteessa?

Ei auta kuin etsiä korjaamo esim: Raskone tai sitten jokin nyrkkipaja jolla hyvä maine.
Oli remonttimies ehtiny jo lähtä kotio kun kävin hakemassa auton korjaamolta joten ruosteesta en tiiä mutta tuskin oli koska vaihto ei auttanu.

Sitäkin vois kokeilla, että painat neularuiskulla alapallonivelen kumin läpi öljyä. Aikoinaan 900-satasessa saabissa auttoi.
Kiitos vinkistä..tätä pitää kokeilla hetimmiten kun pääsee kotio.
Kirjoittanut: Aippe
« : 2.08.2011 kello on 12:46 »

Jos se paikallaan kääntäessä napsuu niin vika on todennäköisesti alapallonivelessä joka on kuivunut. Rimorin ohjetta kannattaa kokeilla ennen kuin tekee isompia offensiivejä.
Kirjoittanut: hartsakoski
« : 2.08.2011 kello on 11:05 »

Ootko aatellu voisko se ääni kuuluakin jostain rattiakselilta tai ihan siittä ratin alta vilkunpalautus tai muista sydeemeistä?Onko ohjausakselissa(varmaan on)niveltä?
Kirjoittanut: LMC-99
« : 2.08.2011 kello on 11:04 »

Siis tuota napsumista ei kuulu pelkästään sillon kun auto liikkuu vaan myös paikallaan ollessa kun käännetään ohjauspyörää....ja varsinkin sillon kun antaa käännöksen jälkeen ohjauksen palautua itsekseen.

Nyt meni ihmetyksen puolelle..ei vaikuta vetonivel ongelmalta..
Arvailuksi menee ..simpukka??..
Sanoit aijemmin että olit vaihtanut iskunvaimentimen yläpään laakerit joten sekään ei tule kysymykseen oliko muuten ruosteessa?

Ei auta kuin etsiä korjaamo esim: Raskone tai sitten jokin nyrkkipaja jolla hyvä maine.
Kirjoittanut: rimor
« : 2.08.2011 kello on 10:36 »

Sitäkin vois kokeilla, että painat neularuiskulla alapallonivelen kumin läpi öljyä. Aikoinaan 900-satasessa saabissa auttoi.
Kirjoittanut: JPVäisänen
« : 2.08.2011 kello on 10:23 »

Siis tuota napsumista ei kuulu pelkästään sillon kun auto liikkuu vaan myös paikallaan ollessa kun käännetään ohjauspyörää....ja varsinkin sillon kun antaa käännöksen jälkeen ohjauksen palautua itsekseen.
Kirjoittanut: Aippe
« : 1.08.2011 kello on 17:39 »

Viimeksi kun ostin vetoakselin sisäpään maljan -89 ducatoon se maksoi hajoittamolla 70 euroa. Jos hankkii hajoittamolta kannattaa pyytää vastaisen puolen maljaa siinä on yleensä kosketuspinnat kulumattomattomat. Itse epäilisin kuitenkin ko. tapauksessa enemmän vetoniveltä se yleensä napsuu kääntäessä, sisäpään malja taas aiheuttaa saman tapaista ravistusta vedättäessä kuin olisi viallinen rengas alla.
Kirjoittanut: JPVäisänen
« : 1.08.2011 kello on 14:09 »

On, se on eri juttu ja yksi kuluvista osista mutta kuuluu samaan osioon vetonivelen kanssa.

Aikoinaan itsellä dukato -92 mallinen ja kun sitä osaa kyselin Delttaautosta niin maksoi 5500 mk..mutta siitä on aikaa no kovan metsästyksen jälkeen löysin maahantuojan kolariautoille ja sieltä edulliseen hintaan ostin.

Ei auta sinun kuin alle ja suojapanssari irti niin ainakin selviää onko tuo väljä,ei kovin kaksinen homma kokeilemisessa.

Ja jos joudut sen vaihtamaan niin laita paperia alle niin ei sitten tarvi niitä 176 kpl neula laakereita hiekan seasta etsiä.
Ei se kait sitten auta muu ku irrottaa ja tarkistaa...