rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Yrjö
« : 30.06.2015 kello on 19:45 »

  Jos vielä jarru kliineriä suikuttaa, ja paineilmalla puhaltaa---sitten WD-40, tai vastaavaa.
Kirjoittanut: harkonen
« : 30.06.2015 kello on 12:17 »

Vanha 7 napainen menee väljäksi ja "piikit" niissä on halkaistuja. Hiukan, todella vähän levittää niitä ja liitoksesta vaunuun tuleejämäkkä. Itse olen käyttänyt WD-40 ja samantyyppisiä puhdistamiseen ja myös kitkan vähentämiseen kytkentävaiheessa. Ei mitään järjettömiä määriä vaan pieni suikahdus silloin tällöin.
Tärkeää on tuon liittäminen ja irrottaminen, mahdollisimman suora veto tai työntö, ei mitään sivuttaisliikettä ta nytkytystä niin nuo kosketuspinnat säilyy. 13 napaisen yksi suuri etu on se että, yhteen liittäminen ja irrottaminen tapahtuu aina hallitusti koska se tehdään kierteen kautta.

Noniin, nyt on suihkuteltu ainetta ja vähän levitelty piikkejä! Eiköhän se taas vähän helpota tuota liittämistä, kiitoksia! :)
Kirjoittanut: K.E.V
« : 30.06.2015 kello on 12:08 »

Johan se moneenkertaan täälläkin kerrottiin jotta 7-napainen on paras eikä pätki ikinä..... ;D
Kirjoittanut: kimi
« : 30.06.2015 kello on 11:10 »

Vanha 7 napainen menee väljäksi ja "piikit" niissä on halkaistuja. Hiukan, todella vähän levittää niitä ja liitoksesta vaunuun tuleejämäkkä. Itse olen käyttänyt WD-40 ja samantyyppisiä puhdistamiseen ja myös kitkan vähentämiseen kytkentävaiheessa. Ei mitään järjettömiä määriä vaan pieni suikahdus silloin tällöin.
Tärkeää on tuon liittäminen ja irrottaminen, mahdollisimman suora veto tai työntö, ei mitään sivuttaisliikettä ta nytkytystä niin nuo kosketuspinnat säilyy. 13 napaisen yksi suuri etu on se että, yhteen liittäminen ja irrottaminen tapahtuu aina hallitusti koska se tehdään kierteen kautta.
Kirjoittanut: harkonen
« : 30.06.2015 kello on 10:38 »

Huomasin, että on melkolailla tarkkaa tuon liittimen ka ssa, että ajonaikaiset valot pysyvät päällä, lienee vähän hapettunu nuo kosketuspinnat.

Kysymys, voiko, saako, kannattaako liittimiin suihkuttaa WD-40:stä? Tai jotain muuta vastaavaa?