Kirjoittanut: Yrjö
« : 30.06.2015 kello on 19:45 » Jos vielä jarru kliineriä suikuttaa, ja paineilmalla puhaltaa---sitten WD-40, tai vastaavaa.
Kirjoittanut: Yrjö« : 30.06.2015 kello on 19:45 » Jos vielä jarru kliineriä suikuttaa, ja paineilmalla puhaltaa---sitten WD-40, tai vastaavaa.
Kirjoittanut: harkonen« : 30.06.2015 kello on 12:17 »Vanha 7 napainen menee väljäksi ja "piikit" niissä on halkaistuja. Hiukan, todella vähän levittää niitä ja liitoksesta vaunuun tuleejämäkkä. Itse olen käyttänyt WD-40 ja samantyyppisiä puhdistamiseen ja myös kitkan vähentämiseen kytkentävaiheessa. Ei mitään järjettömiä määriä vaan pieni suikahdus silloin tällöin. Noniin, nyt on suihkuteltu ainetta ja vähän levitelty piikkejä! Eiköhän se taas vähän helpota tuota liittämistä, kiitoksia! ![]() Kirjoittanut: K.E.V« : 30.06.2015 kello on 12:08 »Johan se moneenkertaan täälläkin kerrottiin jotta 7-napainen on paras eikä pätki ikinä.....
![]() Kirjoittanut: kimi« : 30.06.2015 kello on 11:10 »Vanha 7 napainen menee väljäksi ja "piikit" niissä on halkaistuja. Hiukan, todella vähän levittää niitä ja liitoksesta vaunuun tuleejämäkkä. Itse olen käyttänyt WD-40 ja samantyyppisiä puhdistamiseen ja myös kitkan vähentämiseen kytkentävaiheessa. Ei mitään järjettömiä määriä vaan pieni suikahdus silloin tällöin.
Tärkeää on tuon liittäminen ja irrottaminen, mahdollisimman suora veto tai työntö, ei mitään sivuttaisliikettä ta nytkytystä niin nuo kosketuspinnat säilyy. 13 napaisen yksi suuri etu on se että, yhteen liittäminen ja irrottaminen tapahtuu aina hallitusti koska se tehdään kierteen kautta. Kirjoittanut: harkonen« : 30.06.2015 kello on 10:38 »Huomasin, että on melkolailla tarkkaa tuon liittimen ka ssa, että ajonaikaiset valot pysyvät päällä, lienee vähän hapettunu nuo kosketuspinnat.
Kysymys, voiko, saako, kannattaako liittimiin suihkuttaa WD-40:stä? Tai jotain muuta vastaavaa? |