rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: reiska14
« : 15.04.2015 kello on 21:11 »






Kirjoittanut: tapani pokkinen
« : 14.04.2015 kello on 11:27 »

Koukua vaan alemmaksi. Yhdessä vanhassa lantikassani oli säädettävä koukun korkeus, mutta silloin joku katsuri sanoi, että koukkua ei saa laskea? noh enpä väittänyt toisen puheista. Meillä tosin oli lantikkaan tehty korotus alustaan ja siltikään ei katsurin mielestä olisi saanut muuttaa levyllä ja pulteilla olevan koukun paikkaa.
Nyt olen jo siinä iässä, etten paljon viitsi muilta kysellä ku tolta omalta puolisolta ja jos rouva antaa luvan ni hommat menee enempi oman maalaisjärjen mukaan.
-tapani-
Kirjoittanut: 88k5
« : 14.04.2015 kello on 11:20 »

^
Siinähän on 10cm liikaa  :o Kuulakeskeltä 350-420 mm (+25mm lisää päältä mittauskeen)
..ja peräylistystä toista metriä.

Se ei keulan korottaminen 10cm korjaa asia  :-X Vipuvartta 3x perään nähden.
Jopa 3-5cm voisi vaatia takajousituksen laskua.

En tiedä - olisko koukun operointi paras?

Edit: juu, en runkoa/koria meltona tarkoittanut, vaan perän jousitusta.. Koukun asennuksen jälkeen joku ed. omistaja korjannut jousitusta.
Kirjoittanut: reiska14
« : 14.04.2015 kello on 11:11 »

Koukku on 55cm maasta. Tottahan se on että kun keulaa nostaa 5cm niin koukku laskee lienee n. 3cm vipusuhteilla arvioiden. Ei ome melto perä, jotkut 80mm palkit menee takatallin ali.
Kirjoittanut: 88k5
« : 14.04.2015 kello on 10:51 »

Mikähän mahtaa olla koukun korkeus maasta?

Rengastus sama edessä ja takana, myös merkki ja mallikin..
Sivukuva autosta - joku voisi löytää jotain.. onko keula matalalla vai perä korkealla lopulta.

Ainakin mitä palstoja lukenut, ei ole tavatonta, että Dukaton perä alkup. jousilla vähänkään kuormattuna näissä m-autoissa on topparikumien varassa. Ettei ole tiukemmat/lisälehdet?
Koukuntekijä tehnyt nupin meltoon perään, ja nyt tilanne toinen..
Kirjoittanut: Yrjö
« : 14.04.2015 kello on 08:13 »

Edit. Niin Yrjö lienee tarkoitti noita 1800kg jousia? Nehän on maxin vakio-jouset. Eikö kelpaa?
  Anteeksi tää oli huano vitsi, en mää asiasta mittään tiiä. :laugh:
  Aattelin vaan, että jos vähäisen joustovaran ottaa pois, jousitus entisestään kovenee.
Kirjoittanut: reiska14
« : 13.04.2015 kello on 21:20 »

Pitääpä mitata paineet, kiitos vinkistä. Eihän se toki kovin löysä voi olla kun pohjaanlyöntikumeih in on vain parin sormen mentävä rako.
Kirjoittanut: eura665
« : 13.04.2015 kello on 21:18 »

Mistä niin luit? Tuo perä on nytkin kyllä niinkuin kivi-reki. Maa-varaakin on reilun laisesti.

Edit. Niin Yrjö lienee tarkoitti noita 1800kg jousia? Nehän on maxin vakio-jouset. Eikö kelpaa?
Oisko mahdollista että kovuus tulee renkaista? Ei kyllä pitäisi fiatin peräpään olla liian kova.
Kirjoittanut: Rauno
« : 13.04.2015 kello on 20:53 »

Tervon kanssa samaa mieltä etujousista, Vallilan vääntämät jouset mullakin edessä ja etupää nousi muistaakseni 7cm. Jos takapää kivireki niin oisko renkaissa liikaa painetta?
Kirjoittanut: reiska14
« : 13.04.2015 kello on 19:32 »

Viime kesänä vaihdettiin yläpään laakerit, harmi kun "ongelmaa" en silloin vielä ymmärtänyt. Pitänee vaihtaa jouset tässä kevään mittaan.