rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: mjo33400
« : 11.04.2015 kello on 20:33 »

Kiitoksia kaikista vastauksista!  Ne olivat kaikki oikeita.
Molemmat akut ovat sellaisia että vaatinevat tasatalttaa jotta sisälle pääsee katsomaan.  Auton akun johdot vielä vedetty siten että kaikki tulisi irroittaa jotta yläpuolelta voisi lähestyä kantta.  So, I don´t fix.  Kaikki pelaa ok, mutta kun huono omatunto ko asiassa laittoi tutkimaan.

Ei se ole huonoa omaatuntoa vaan järkevyyttä. Thumb
Kirjoittanut: Hauho
« : 11.04.2015 kello on 19:38 »

Kiitoksia kaikista vastauksista!  Ne olivat kaikki oikeita.
Molemmat akut ovat sellaisia että vaatinevat tasatalttaa jotta sisälle pääsee katsomaan.  Auton akun johdot vielä vedetty siten että kaikki tulisi irroittaa jotta yläpuolelta voisi lähestyä kantta.  So, I don´t fix.  Kaikki pelaa ok, mutta kun huono omatunto ko asiassa laittoi tutkimaan.
Kirjoittanut: seppoko
« : 8.04.2015 kello on 15:15 »

Kurkkaappa kuljettajan jalkojen alla olevan maton alle. Saattaisi löytyä luukku.
Kirjoittanut: Ossi66
« : 8.04.2015 kello on 13:19 »

Kyllä minä kaivaisin akun esiin ja katsoisin edes sen akun tyypin, onko ns. huoltovapaa vai onko nesteet tarkastettavissa. Samalla tarkastus akkukengille, ovatko kunnolla kiinni eikä hapettumia. Kuin myös akun kiinnityksen tarkastus itsessään.
Kirjoittanut: 88k5
« : 8.04.2015 kello on 12:37 »

"if ain't broke, don't fix it"  :D
Kirjoittanut: Hauho
« : 8.04.2015 kello on 11:15 »

Aika monta vuotta on mennyt kun viimeksi matka-auton "etupään" akkua tuli tarkistettua. 
Siis joskus 3-4 autoa sitten eli ajassa kohta ehkä 10 vuotta.  Silloin se sieltä ohjaustilan lattian alta löytyi suljettu akku, enkä osannut sille mitään tehdä.
Nyt on Fiat vm 2009.  Mitä arvelette mistä akku löytyy ja mitähän sille pitäisi tehdä vaiko ei mitään?  Ongelmia ei ole ollut.