Kirjoittanut: Aakku
« : 7.04.2015 kello on 13:33 »^
Juu, ei mikään pois suljettu juttu. Kaikkia mielipiteitä kuunnellaan.....
Juu, ei mikään pois suljettu juttu. Kaikkia mielipiteitä kuunnellaan.....

Kirjoittanut: Aakku« : 7.04.2015 kello on 13:33 »^
Juu, ei mikään pois suljettu juttu. Kaikkia mielipiteitä kuunnellaan..... ![]() Kirjoittanut: Alan« : 7.04.2015 kello on 08:50 »3,2 niin taitaa tarvittaessa alkoviautokin mahtua Komppi tälle. Tasan kolme voi olla nippanappa liian vähän. Kirjoittanut: tsahkali« : 7.04.2015 kello on 08:47 »Eilen ajoi hetken edellä Westfalia, joka näytti lähinnä puhelintolpalta. Kun saavutin sen risteyksessä, ehdin lukea aihoastaan kopan nimen, alustakin jäi epäselväksi, kun käännyimme eri suuntiin....
![]() Kirjoittanut: kimi« : 6.04.2015 kello on 21:50 »3,2 niin taitaa tarvittaessa alkoviautokin mahtua
Kirjoittanut: Aakku« : 6.04.2015 kello on 21:03 »Mikset tee kerralla reilu 3m. Ei sitten jää matalaksi hankit minkä vaan.Joo voishan sitä tehdä vaikka 4,5 m, niin mahtuis kuorma-autokin.... Tämä on vanha katos, joka katetaan nykyisen vierelle. Yritän saada vähän sopusointua noihin rakennelmiin. Tuo 3 m on ihan hyvä näillä näkymin. Ei korkeasta autosta ole mulle muuta kuin harmia tien päällä. Kirjoittanut: kimi« : 6.04.2015 kello on 20:53 »Mikset tee kerralla reilu 3m. Ei sitten jää matalaksi hankit minkä vaan.
Kirjoittanut: Aakku« : 6.04.2015 kello on 20:45 »^
Selvä, elikä H3 korkeus = 2,764 m Kirjoittanut: takapiru« : 6.04.2015 kello on 20:40 »Citikka Jumperin tiedot lienevät aika lailla samat kuin Ducatonkin eli linkistä selviää:
![]() http://citroen.alkali.fi/cufs/pub/files/pdf/tekniset_tiedot/citroen_jumper_tekniset_tiedot_19.8.2014.pdf Kirjoittanut: Aakku« : 5.04.2015 kello on 09:50 »^
Ok.... Tuskin ovat paljoa mitat muuttuneet vuosien saatossa, ellei ole yläpetimalleista kysymys. Suunnittelin 3m ovikorkeutta, niin luulisi riittävän. Jää varaa sitten mahdollisille romppeille katolla. Kirjoittanut: ihaa« : 5.04.2015 kello on 09:42 »Tekniikan Maailman numerossa 2/2007 oli retkeilyautovertail u jossa oli 230 että 250 mallinen Ducato ja sitten vielä tämä edellinen Transit pohjainen malli, niiden kaikkien korkeus jäi alle 270 cm:n.
Autot olivat: tätä "uudempaa" Ducatoa olevat, 265 cm korkeat Adria Mobil TWIN ja Globecar Globescout, 268 cm korkeat Transit alustaiset LaStrada ja Pössl ja sitten vanhempaa Ducatoa edustavat CasaCar ja TravelZip, niissä korkeus jäi alle 250 cm:n. |