rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: retsasung52
« : 3.03.2015 kello on 17:21 »

Mitäs tuosta sitten vakkaria haukkumaan?
Ransukin joskus heittää pyyhkeen kehään, kun yritän peräkärryn kanssa liian isoon mäkeen, eikä sekään ole vakkarin vika.

En ole haukkunut vakkaria, vaan palanutta kytkintä.

On mitä mainioin peli, vaan kytkin on alimitoitettu ( tämäkin ihan oma mielipide )

Kirjoittanut: tsahkali
« : 3.03.2015 kello on 13:04 »

Vakkarilla ei ole silmiä jolla seuraisi tien muotoja ,joten menee ihan tunteella. Oma auto juuri tällä hetkellä kytkinrempassa sen takia, että vakionopeuden säädin pomppaa pois kun pitäisi kiihdyttää.

Tuore kyllä kestää, omani poltin mökkitelle Padsajoella kolme vuotta sitten pääsiäislauantaina.

Mitäs tuosta sitten vakkaria haukkumaan?
Ransukin joskus heittää pyyhkeen kehään, kun yritän peräkärryn kanssa liian isoon mäkeen, eikä sekään ole vakkarin vika.
Kirjoittanut: retsasung52
« : 3.03.2015 kello on 12:27 »

Tuore kyllä kestää, omani poltin mökkitelle Padsajoella kolme vuotta sitten pääsiäislauantaina.
Kirjoittanut: 88k5
« : 3.03.2015 kello on 12:17 »

^
Kö 3 ltr fiiun (tuore) kytkinpakettiko ei tuota kestä?

Aika "peto" autoksi - toivottavasti yksilövika. Eihän tässä uskalla f-alustaisia tuoreempia enää kohta katsoakaan  :'(
Kirjoittanut: retsasung52
« : 3.03.2015 kello on 12:03 »

Jos ajan satasta ja joudun hiljentämään nopeuteni 80 ja taas kiihdyttämään sataseen, yleensä vitosvaihteella ja teen sen vakkarilla niin kiihdytys tapahtuu täyskaasulla.

Silloin astuu kuvaan vääntömomentti jota ei kytkin pysty välittämään pyörille vaan alkaa luistaa ja heittää vakkarin pois päältä.

Asia on siinä määrin alkanut vaivaamaan, että päätin uusia kytkimen. (Hieman häpeillen voin myöntää sen itse polttaneeni)
Kirjoittanut: 88k5
« : 3.03.2015 kello on 09:55 »

Vakkarilla ei ole silmiä jolla seuraisi tien muotoja ,joten menee ihan tunteella. Oma auto juuri tällä hetkellä kytkinrempassa sen takia, että vakionopeuden säädin pomppaa pois kun pitäisi kiihdyttää.

Ei osaa kiihdyttää muuta kuin täydellä kaasulla, vääntöä on niin reilusti ja kytkimet alimitoitettuja jo suunnittelu pöydällä. Niin tietty Fiat 3 litrasella ja kytkimen halkaisija kuin mopossa 260 mm :(

Piti hieman tarttua tuohon - miksi mäkeen pitää kiihdyttää? Se tarkoittaa siis, nopeuden kasvattamista..
Se, että vastarinteessä painaa kaasua, jotta vauhti ei tipu, ei tarkoita vielä vauhdin muutosta ylöspäin, saati ennakkovauhtia.. mahdoitko vain tarkoittaa tuota. Tietty, jos välitys en sellainen (harva), että kone ei momenttia nostamalla jaksa pitää kierroksiaan (manuaalilla vauhti tippuu), hommasta tulee aika pumppaavaa ajonopeuden suhteen..

Yleensä nuo valmistajien omat alkup. vakkarit ovat säädetty noeuden ylläpidon suhteen optimeiksi - yksi huonomista ikinä kokemista oli uunituore vuokra-auto Grand Voyager (v6 bensa, automaatti); raivostuttavaa ryytymistä mäkeen ja riehaantumista mäen laen jälkeen) - yhdistyi 2 ennakoinnista tietämätöntä järjestelmää - lopputulos niiden "tulo"  ;D :laugh:

Tässä Fordin kulkimessa (tiuhaperäinen paripyörä) ihan 6:lla kotimaan maantiet menevät sen omalla vakkarilla, niin tasaiseen ylös ja alas, että se toisia kanssa kulkijoita jopa häiritsee - kun alamäessä vauhti ei kasvakkaan..

Se kuinka hyvin nuo tarvikeversiot toimivat missäkin autossa, on kovin merkkikohtaista - asennustapakin vaikuttaa paljon noissa kaasuvaijerin vetäjissä..
Kirjoittanut: retsasung52
« : 3.03.2015 kello on 09:33 »

Kulkeeko tasasesti,oli vastaava henkilöautossa ei kulkenut tasasesti aina jyrkemmän myötäsen jälkeen
teki nykäyksen .

Monesta uudelleen "ohjelmoinista" huolimatta ,tasamaalla aivan hyvä.

Vakkarilla ei ole silmiä jolla seuraisi tien muotoja ,joten menee ihan tunteella. Oma auto juuri tällä hetkellä kytkinrempassa sen takia, että vakionopeuden säädin pomppaa pois kun pitäisi kiihdyttää.

Ei osaa kiihdyttää muuta kuin täydellä kaasulla, vääntöä on niin reilusti ja kytkimet alimitoitettuja jo suunnittelu pöydällä. Niin tietty Fiat 3 litrasella ja kytkimen halkaisija kuin mopossa 260 mm :(
Kirjoittanut: Humppeli 1
« : 3.03.2015 kello on 06:48 »

Kulkeeko tasasesti,oli vastaava henkilöautossa ei kulkenut tasasesti aina jyrkemmän myötäsen jälkeen
teki nykäyksen .

Monesta uudelleen "ohjelmoinista" huolimatta ,tasamaalla aivan hyvä.
Kirjoittanut: jtk
« : 2.03.2015 kello on 22:24 »

Asennutin Transittiin goldcruisen ja voin suositella.
Kirjoittanut: Rölli
« : 2.03.2015 kello on 20:07 »

ja omasta puolesta voin kehua toimivaksi,toimii nopeesti ja kohtuu tarkkaan pitää nopeuden