Kirjoittanut: uppotukki
« : 6.12.2014 kello on 07:05 » pitänee tammikuulla turun messu reissulla kysellä jos jollakin jälleenmyyjällä olis näytillä kyseinen kone, ei ihan sokkona uskalla tilata ,
Kirjoittanut: uppotukki« : 6.12.2014 kello on 07:05 » pitänee tammikuulla turun messu reissulla kysellä jos jollakin jälleenmyyjällä olis näytillä kyseinen kone, ei ihan sokkona uskalla tilata ,
Kirjoittanut: vaanari61« : 5.12.2014 kello on 20:24 »Kirjoittanut: uppotukki« : 5.12.2014 kello on 20:21 »tahtoo olla hinnakas ,mut hyvä harrastus saa maksaa melkein mitä vaan,mistä tällä hintaa on saatavilla
Kirjoittanut: 88k5« : 5.12.2014 kello on 20:10 »Hintaa £ 2499 brittiedustajalla - ihanan kallista
![]() http://www.conrad-anderson.co.uk/products/view/power/eco-energy-12v-generator/tg480 Kirjoittanut: uppotukki« : 5.12.2014 kello on 20:02 »nyt oikea kone esillä , tämä kone toimii ilman moottori kaasua 30 mba pineella.
Kirjoittanut: vaanari61« : 5.12.2014 kello on 19:55 »alussa ei kyse telairista ,vaan ihan eri koneesta joka käyttää samaa kaasu as auto tai vaunu ,koneen typ TG 480 http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.support-telecogroup.com/telecogroup/telair/en/products/generators/ecoenergy/TG480-TG480MEF-TG600MEF.asp&prev=search Fiksu ja kevyt, kaikenlisäksi lämmön saa käytettyä talteen . . . tarvittaessa . . . Kirjoittanut: 88k5« : 5.12.2014 kello on 19:52 »alussa ei kyse telairista ,vaan ihan eri koneesta joka käyttää samaa kaasu as auto tai vaunu ,koneen typ TG 480..joo tyyppi, mutta valmistaja? ECOenrgyGY:kö? Telairin esitteessä kuitenki.. ![]() ![]() Kirjoittanut: uppotukki« : 5.12.2014 kello on 19:27 »alussa ei kyse telairista ,vaan ihan eri koneesta joka käyttää samaa kaasu as auto tai vaunu ,koneen typ TG 480
Kirjoittanut: Muumuupapa« : 5.12.2014 kello on 13:07 »Moottorikaasuhan tulee pullosta nesteenä... Joo, niin pitääkin tulla. Siksi aloinkin ihmettelemään, käyttääkö kaasugeneraattorin polttomootori moottorikaasua vai tavallista kaasua. Ja jos matkailuautokäyttöö n tarkoitetun kaasugeneraattorin moottori toimii moitteetta tavallisella kaasulla, niin mihin moottorikaasua ylipäänsä tarvitaan. Ja pakkohan sen on toimia, sillä kyljellään makaavalle moottorikaasupullol le ei matkailuautossa ole yleensä edes sopivaa paikkaa. Kirjoittanut: 88k5« : 5.12.2014 kello on 12:59 »Jos pohditte tuota alussa ollutta Telairia, niin se asennuskuvissa on 30mbar paineensäädin (pressure reducer), [Edit] potaskaa dellattu..
Höyrystin- ja moottorikaasukeskus telun (aiheeseen liittyen) saa unohtaa |